در حادثه قطار مشهد – یزد اقدامات مدیران رعایت نشد


ساعت: 14:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۳
کد خبر: 1855692

حجت الاسلام نسایی به تصادف اخیر قطار مسافری مشهد – یزد در مسیر طبس اشاره کرد و گفت: در بررسی های انجام شده توسط مدیران در خصوص این حادثه، قطار در طبس از ریل خارج نشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، حجت الاسلام علی نسایی امروز در شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی با بیان اینکه بیش از 19 هزار معتاد در استان وجود دارد، اظهار کرد: راه اندازی مرکز ماده 16 موجب کاهش سرقت های خرد در استان می شود.

دادستان خراسان جنوبی در رابطه با راه اندازی مرکز ترک اعتیاد ذیل ماده. 16 شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان به جمع بندی جلسه آینده قول داد و گفت: باید بانک اطلاعاتی معتادان متجاهر استان تشکیل شود و در صورت عدم انجام تعهدات قانونی، علیه آنان شکایت خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به تصادف اخیر قطار مسافربری مشهد – یزد در مسیر طبس، افزود: در بررسی های مستمر مدیران در خصوص این حادثه، قطار در طبس از ریل خارج نشد.

حجت الاسلام نسایی با اشاره به اینکه برخی از دانش آموزان در ایام تاج و تخت به دلیل عدم دسترسی به اینترنت از تحصیل بازماندند، خاطرنشان کرد: این مهم باید زودتر رسیدگی می شد زیرا بی سوادی با افزایش آسیب های اجتماعی همراه است.

محمدرضا حسنی مقدم، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی نیز در این نشست گفت: مرکز ماده 16 هم اکنون در 13 استان فعال است و به زودی در خراسان جنوبی راه اندازی می شود. “

به گفته وی افرادی که بر اساس ماده 15 (اختیاری) بهزیستی به عنوان بهبود از مرکز بهزیستی خارج شدند، پس از مدتی با مشکلاتی مواجه شدند، بنابراین راه اندازی مرکز ماده 16 با پیگیری های متعدد در دستور کار قرار گرفت. در سال 1378 با همکاری مدیر وقت مرکز 150 نفره از ستاد مبارزه با مواد مخدر خارج شد.

حسنی مقدم خاطرنشان کرد: در حال حاضر با اقدامات بعدی ساختمان مازاد استانداری در بلوار امام رضا (ع) بیرجند واگذار شده و بهسازی، تعمیر و تجهیز این مرکز در محل هزینه شورای هماهنگی

گفتنی است در این جلسه رئیس قاضی خراسان جنوبی دستور تشکیل مرکز ماده 16 در استان و شناسایی معتادان متجاهر در 15 تیرماه سال جاری را صادر کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید