در مدارس چه خبر است؟ / فرهنگ و رهنمودهای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با انقلاب روبروست


ساعت: 15:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۳
کد خبر: 1855704

برگزاری کلاس های مختلط برای کودکان در مدارس نیازمند نظارت و اقدام ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در مبارزه با سند مفتضح 2030 و طرح نفوذ است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز ؛ یکی از خطرناک ترین تاثیرات و برنامه ریزی برای قیام علیه نظام جمهوری اسلامی، نفوذ نرم فرهنگی است که دشمن به دنبال تغییر سبک زندگی هنرمندان آینده با زمینه سازی سند از آن است. 2030 و ادای احترام به ملت ایران.

این روزها با فرارسیدن فصل تابستان خانواده ها به دنبال مدارسی هستند تا فرزندان خود را با مناطق فوق برنامه آشنا کرده و عزیزان خود را در این مدرسه ثبت نام کنند تا اوقات فراغت خود را پر کنند، ثبت نام که گاهی اوقات به دلایل مختلف می تواند خطرناک و گمراه کننده باشد. .

از دیدگاه یاسود، گزارش می‌شود که برخی از هنرستان‌ها کلاس‌های مختلط برگزار می‌کنند که به نوبه خود می‌تواند پروژه‌ای برای نفوذ فرهنگی علیه هنرمندان آینده کشور باشد.

والدینی که فرزندان خود را به این مدارس می فرستند اغلب نگران نحوه تربیت فرزندان خود هستند که با کلاس های مختلط تشدید می شود.

فعالیت های تابستانی یکی از بهترین فرصت ها برای رشد کودکان و نوجوانان شماست و می تواند استعدادهای کودکان را شکوفا کند. این را یکی از والدین در تماس با دفتر صبحگاهی زاگرس بیان کرد و گفت: اینها کودکان هستند در صورتی که می توانند خطرناک باشند و در آینده کودک تاثیر منفی بگذارند.

این مادر با گلایه از عدم رسیدگی مسئولان به این مسائل گفت: دلیل مخالفت نکردن بسیاری از والدین از جمله او با کلاس های مختلط این است که می ترسند مسئولان با آنها یا دیگران به چپ بیفتند. فشار بر آنها و فرزندشان.»

نظارت بر هنرستان ها و مدارس آزاد بر عهده فرهنگ اسلامی و رهبری استان است و این ادارات وظیفه نظارت بر دستورالعمل های انضباطی این مدارس را بر عهده دارند و در شرایطی که دشمن سعی در نفوذ در آینده دارد، والدین را ملزم می کند که نگران باشند. کشوری را که با آن سر و کار خواهیم داشت ویران کنید.

اسامی تعدادی از این مدارس توسط رسانه صبح زاگرس محفوظ است و امیدواریم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با نظارت همگانی از وقوع تخلفات در استان جلوگیری کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید