دزدها به وحید آقاپور / بازیگر فیلم “باگ” ضربه می زنند.


ساعت: 14:01
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1855980

وحید آقاپور بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون شامگاه دوشنبه 23 خرداد در پی برخورد دو نفر برای خفگی اتوبان همت از ناحیه کتف مورد اصابت چاقو قرار گرفت و موتورسیکلت وی به سرقت رفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وحید آقاپور بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که این روزها در «باغ» حسن معجونی بازی می کند، دوشنبه شب 23 خرداد در بزرگراه همت با دو تک تیرانداز درگیر شد و موتورسیکلت وی نیز توسط تک تیراندازان به سرقت رفت.

آقاپور درباره این حادثه توضیح داد: پس از اجرای نمایش «باغ» با موتورسیکلت خود در بزرگراه همت، در حال بازگشت به خانه بودم که در حاشیه بزرگراه دو نفر را در حال خفگی دیدم که مردی را به شدت مجروح و کیفش را سرقت کردند. بلافاصله برگشتم و برای کمک به قربانی برگشتم. تک تیراندازها که قصد فرار داشتند سوار موتورشان شدند اما یک خودرو برای جلوگیری از فرار با موتور سیکلت تک تیرانداز برخورد کرد و موتور سیکلت واژگون شد.

وی ادامه داد: تک تیراندازان پس از واژگونی موتورسیکلت آنها با چاقو به سمت من حمله کردند و از ناحیه کتف من را مجروح کردند و با موتورسیکلتم متواری شدند.

این بازیگر با بیان اینکه زخم روی کتفش عمیق است، احتمال آسیب جدی به تاندون بازویش را یادآور شد: در بیمارستان پزشکان به من گفتند که چون زخم عمیق است، بهبود و بهبودی نیاز به زمان دارد. اعتقاد بر این است که تاندون آسیبی ندیده است، اما نظر قطعی در این زمینه به بهبود زخم و بخیه بستگی دارد، بنابراین پس از تصویربرداری مجدد تاندون آسیب دیده و نیاز به فیزیوتراپی و جراحی است یا خیر.

آقاپور در پایان درباره وضعیت پیگیری این حادثه از سوی مراجع قانونی گفت: از پلیس آگاهی شکایت کردم. تحقیقات اولیه در مورد موتورسیکلت مات شده رها شده نشان داد که وسیله نقلیه سرقتی نیست. البته به من گفته شد که ممکن است موتورسیکلت اخیرا سرقت شده باشد و هنوز شکایتی در این خصوص صورت نگرفته است.

انتهای پیام/

منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید