دستور رئیس جمهور برای تسریع در حل مشکل گرد و غبار سرخس


ساعت: 12:24
تاریخ انتشار: 1401/01/11
کد خبر: 1818646

رئیس جمهور به مردم سارا گفت: باید برای رفع گرد و غبار در سارا اقدام فوری انجام دهیم و حفظ جان مردم در این شهرستان برای ما بسیار مهم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح توس، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی صبح امروز در جمع سرخسی ها در شهرستان بهشت ​​اظهار داشت: ایشان به صراحت ارائه کردند و این مجموعه بهشت ​​نبوی و حرم مطهر حضرت رسول (ص) را ارائه کردند. شهدا دلیل بر بصیرت و استقامت مردم ساراس است. مردم سرخس مردمانی پایبند به ارزش ها هستند.

رئیس جمهور افزود: به زودی جناب استاندار پرونده فرماندار سارا تا چند روز آینده نهایی و به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.
وی با اشاره به معضل گرد و غبار سرخس گفت: باید با ریزگردها سریعا برخورد شود. حفاظت از جان مردم اینجا برای ما بسیار مهم است، کارهای بسیار مهمی در منطقه سرخس انجام شده و در حال انجام است. “

رئیسی بیان کرد: کارگروه کنه ها باید سریعا با حضور دستگاه های مختلف تشکیل شود چرا که مردم سارا مرزنشین هستند، مرزبانان در سلامت هستند و باید از جان آنها محافظت شود. باید در این زمینه بودجه و اعتباری پیش بینی شود تا این دغدغه برای عزیزان برطرف شود.

رئیس جمهور افزود: سارا کار بزرگی انجام می دهد و به مسئولان منطقه تاکید کرده ایم که افراد بومی را انتخاب کنند و از نیروهایی که در منطقه هستند و موثر هستند استفاده شود و اولویت با نیروهای بومی در این منطقه باشد. “

وی با تاکید بر اینکه اولویت باید با توسعه نیروهای بومی در منطقه توسعه باشد، گفت: بحث جذب نیروهای بومی موثر باید در دستور کار قرار گیرد و باید به آن رسیدگی شود. در سایر مناطق نیز بر لزوم توجه به جذب افراد بومی تاکید کردیم.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید