دستور مالیاتی رئیس جمهور را سریعتر دنبال کنید


ساعت: 18:53
تاریخ انتشار: 1401/03/30
کد خبر: 1877391

رئیس سازمان اصناف، بازاریان و فعالان مشاغل «بسیج» اعلام کرد: تذکر رئیس جمهور در خصوص مالیات اصناف و بازاریان باید هر چه سریعتر اجرایی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دکتر گلمرضا حسن پور با تقدیر از اعتماد و حمایت آیت الله رئیسی از اصناف و بازاریان افزود: بلافاصله.

حسن پور گفت: ما بر پرداخت مالیات متقلبانه از سوی همه مودیان به ویژه اصناف تاکید داریم، اما معتقدیم این مالیات باید بر اساس واقعیات تجاری باشد چرا که همه متوجه شده اند که بازار در سال های اخیر از رونق کافی برخوردار نبوده است.

وی با اشاره به سفرهای استانی خود گفت: اصناف نگران سطح غیر سنتی مالیات هستند و باید با اعتماد به بازرگانان محترمی که در همه صحنه ها به مردم و دولت کمک کرده اند مشکل را حل کنیم.

وی با اشاره به نامه سازمان بسیج صنفی به معاون اقتصادی وزیر اقتصاد گفت: مشارکت در معاملات بانکی به عنوان مبنای درآمد بدون در نظر گرفتن برخی واقعیت ها جای نگرانی دارد و مغایر با رأی دیوان اصلاح و اصلاح شود. بررسی شده. “

به گفته وی تعدیل نسبت سود اصناف مختلف ضروری است.

رئیس سازمان اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی بسیج با اشاره به برگزاری جلسات اتاق فکر بسیج اصناف با حضور متولیان صنف و بازار گفت: جمهوری وجود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید