دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی در مقابل توطئه ها و شورش های دشمنان هوشیار باشند


ساعت: 16:58
تاریخ انتشار: 1401/03/06
کد خبر: 1841897

امام جمعه اراک با تاکید بر هوشیاری همه جانبه اطلاعات امنیتی در برابر توطئه ها و اغتشاشات دشمن، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از قدرت روز افزون انقلاب هراس دارند و از هر ابزاری برای نفوذ و ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می کنند. در این شرایط، وظیفه دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی بسیار سخت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; آیت الله گربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه اراک که در مصلی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: پیروز باشید. توفیق و سربلندی، سلامتی دین و دنیا و آخرت، و بالاترین درس عالم، تقوا و ولایت است.

وی با اشاره به شهادت امام جعفر صادق (ع) افزود: امام جعفر صادق (ع) به عنوان رئیس مذهب شیعه در تربیت طلاب ممتاز بی نظیر است و نهضت علمی را در علوم و معارف اسلامی و معارف و مکتب امام صادق به راه انداخت. (ع) این آفرینش انسان و بنای مدرسه است.

امام جمعه اراک ادامه داد: باید از مدرسه امام صادق(ع) برای اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی استفاده بهینه کرد و نخبگان، دانشگاهیان و حوزویان باید برای آموزش طلاب ممتاز از مکتب امام ششم شیعیان الگو بگیرند.

وی با تاکید بر هوشیاری همه جانبه دستگاه های اطلاعاتی در مقابل توطئه ها و آشوب های دشمنان، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از قدرت روزافزون انقلاب هراس دارند و از هر ابزاری برای نفوذ و ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می کنند. شرایط کار دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی بسیار سخت است.

دری نجف آبادی تاکید کرد: دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی باید با هوشیاری تمام توطئه ها و نقشه های شوم دشمن را شناسایی و خفه کنند و آن ها را خفه کنند و با تمام توان از امنیت و اقتدار ملی کشور دفاع کنند.

وی با اشاره به شهادت احسان قادبیگی در منطقه پارچین تهران گفت: وی به شهادت رسید.

امام جمعه اراک با تقدیر از مردم اراک به خاطر برگزاری باشکوه تشییع پیکر شهید بابان خاطرنشان کرد: امروز شهدای استان مرکزی و شهرستان اراک تشییع باشکوه این شهید مظلوم برگزار کردند که قابل تقدیر و نشان از فرهنگ زنده ایثار است. و شهادت

وی ادامه داد: همه باید به این نکته توجه داشته باشند که راه مقاومت در کشور باید تقویت شود تا هیچکس از ادامه راه دلسرد نشود و پیرامون ملت ایران با راه و آرمان های بلند خود غافل نشوند.

دری نجف آبادی گفت: ملت ایران در هر کاری باید روی پای خود بایستد. اعتماد به نفس و مقاومت در برابر قدرت داخلی همواره مورد تاکید ائمه انقلاب اسلامی بوده و باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: وضعیت امروز کشور قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست و انقلاب اسلامی در 43 سال عمر پربرکت خود دستاوردهای زیادی داشته است که باید شاکر خداوند باشیم و امروز در اوج است. از اقتدار و غرور».

امام جمعه اراک افزود: ساختمانی در آبادان تخریب شد و قبل از این حادثه مسئولان و مهندسان ناظر باید مراقبت های لازم را انجام می دادند و تخلفاتی در این زمینه صورت گرفت، اما در صورت وقوع حادثه نباید کل سیستم زیر سوال رود.

وی با اشاره به وقایع خرداد گفت: رحلت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد از مهم ترین اتفاقات آینده است که هر کدام باید به بهترین شکل ممکن انجام شود.

حتی نجف آبادی افزود: علاوه بر این، امسال چند سال دیگر 40 هزار نفر از جمهوری اسلامی ایران به حج مشرف می شوند و نمازگزاران باید بهترین درس ها را از این دانشگاه بزرگ بیاموزند.

وی خاطرنشان کرد: برای وحدت کلمه، وحدت، عظمت و کرامت انسانی همه باید پشت سر رهبر معظم انقلاب باشند و گوش به فرمان ایشان باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید