دستگاه ها بودجه خود را در حوزه فرهنگی فعالتر کنند/برنامه های اصلی نوروزی خانواده محور در یزد


ساعت: 15:09
تاریخ انتشار: 1401/01/11
کد خبر: 1818697

محی الدینی گفت: برخی ادارات شهرداری را تنها به عنوان منبع تامین اعتبار برای تامین هزینه ها می بینند و لازم است دستگاه ها در بودجه های فرهنگی خود در این زمینه فعال تر باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابوالقاسم محیط الدینی شهردار یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: بحث قانون یکپارچه سازی شهری موضوع بسیار مهمی است که باید با جدیت پیگیری شود. حذف می‌کند و چاره‌ای جز اجرا ندارد، در حالی که قانون مدیریت یکپارچه شهری زمینه را برای خدمات بهتر، مناسب‌تر و سریع‌تر به شهروندان فراهم می‌کند.

محی الدینی با تاکید بر اینکه در زمینه مسائل مختلف انقلاب، دستگاه های مختلف باید به تعهدات فرهنگی خود عمل کنند، افزود: متاسفانه برخی ادارات در این زمینه کاری انجام نمی دهند و فقط منتظر اقدام شهرداری هستند. “

وی ادامه داد: برخی از ادارات شهرداری را تنها به عنوان منبع مالی برای تامین هزینه ها می بینند و با توجه به محدودیت منابع موجود در شهرداری، دستگاه ها باید در بودجه های فرهنگی خود در این زمینه فعال تر باشند. “

شهردار شهر میراث جهانی یزد با بیان اینکه سهمیه قیر نباید به شهرهای بالای 500 هزار نفر اختصاص یابد، گفت: با توجه به مشکلاتی که در حوزه آسفالت وجود دارد و منابع محدودی که در شهرداری ها وجود دارد، لازم است تعیین تکلیف شود. وضعیت شهرهای بالای 500000 نفر.

محی الدینی با اشاره به فعالیت های شهرداری نوروزی در ایام نوروز خاطرنشان کرد: شهرداری یزد در ایام نوروز اقدامات گسترده ای در حوزه های مختلف فرهنگی، مذهبی و اجتماعی انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از محورهای اصلی برنامه‌های شهرداری برای نوروز، این است که علاوه بر مسافران نوروزی، شهروندان یزدی نیز از طرح‌ها بهره ببرند و استفاده کنند.

محی الدینی گفت: به همین منظور تلاش کرده ایم اقدامات شهرداری نوروزی تنها به مناطق پذیرای مسافران نوروزی محدود نشود و این رویکرد در سطح شهر حفظ شود.

شهردار میراث جهانی یزد خاطرنشان کرد: در ارتباط با برنامه هایی که در ایام نوروز انجام می شود تلاش ما بر این بود که تمامی این برنامه ها به صورت خانواده محور انجام شود تا کانون خانواده تقویت شود.

وی گفت: بسیاری از این برنامه ها در طول سال ادامه خواهد داشت. به ویژه برای شهروندانی که در حال سواری هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید