دستگیری 9 تن از عوامل اغتشاشات و عوامل ناامنی در شهرستان عباس آباد


ساعت: 12:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۱
کد خبر: 1915092

جعفر ساداتی از دستگیری ۹ تن از سرکردگان اغتشاشات و ایجاد ناامنی در شهر عباس آباد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید جعفر ساداتی در گفت و گو با بلاگ اظهار داشت: پس از تحریک افکار عمومی توسط فریب خوردگان و معاندین نظام در شهرستان عباس آباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات دقیق 9 نفر از عاملان اصلی این تحرکات که ضمن تحریک افکار عمومی در فضای مجازی اقدام به ایجاد سد معبر، انسداد معابر و پرتاب کوکتل مولوتف کردند. افراد و عوامل شناسایی شدند.

ساداتی افزود: متهمان در یک عملیات غافلگیرانه با هماهنگی قضایی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها چندین قبضه قمه و انواع سلاح سرد و مقادیر قابل توجهی کوکتل مولوتوف کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: آن دسته از افرادی که به قصد تحریک افکار عمومی و برهم زدن امنیت عمومی در این شهرستان فعالیت می کردند به شعار نویسی، ارسال فیلم و محتوا به شبکه های مجازی و کانال های معاند و اغتشاشات خیابانی اعتراف کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در پایان از مردم خواست ضمن رسیدگی به فرزندان خود از شایعه پراکنی و القائات دشمنان و دشمنان در فضای مجازی و واقعی خودداری کنند و در صورت اطلاع از این گونه اخبار در فضای مجازی در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی با شماره 110 مرکز فوریت های پلیسی تماس بگیرید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید