دست و پای بازیکنانم می لرزد


ساعت: 22:36
تاریخ انتشار: 91/02/24
کد خبر: 1838855

مربیان هواداران و فجرسپاسی در نشست خبری پس از دیدار هفته بیست و هفتم که با پیروزی هواداران به پایان رسید صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا عنایتی سرمربی هواداران پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل فیری پاسی گفت: جدا از اینکه در نیمه دوم 20 تا 30 دقیقه باخت، بازی خوبی بود. به تیم آسیایی به خاطر تیم جنگنده ای که ساختند تبریک می گویم و فکر می کنم این موضوع در نیمه دوم ما را بسیار نگران کرد. اگر جایگاه آنها از نظر جدول بهتر بود، می توانستند خیلی بهتر بازی کنند.

وی ادامه داد: بازی از حساسیت خاصی برخوردار بود. بعد از اتفاقات هفته گذشته مقابل تیم خوب تراکتورسازی و به قول همه دوستان در این دیدار شکست نخوردیم. قضاوت اشتباهاتی که خیلی عجیب بود. ما نمی خواهیم به اشتباهات گذشته برگردیم. من بازیکنانم را تحسین می کنم که سخت کار می کنند. همچنین از مدیران باشگاه که درخواست های بچه ها را پیگیری کردند تشکر می کنم. امیدوارم در مسابقات آینده با همین قدرت جلو برویم تا رتبه خوبی در جدول داشته باشیم.



عنایتی گفت: بهتر از چیزی که برای هواداران پیش بینی کرده بودیم بخورید. در چند هفته اول عملکرد خوبی نداشتیم و همه فکر می‌کردیم این یک گزینه سقوط است، اما دیدید که هواداران هفته به هفته بهتر می‌شوند. تلاش می کنم در سه هفته اخیر نتایج قابل قبولی کسب کنم و لیگ را در شرایط خوبی به پایان برسانم.

وی در پاسخ به این سوال که «چه اتفاقی برای تیم هواداران افتاد که بازیکنان جوان هم در این تیم با انگیزه بازی می کنند؟» وی در پاسخ به این سوال که: «از ابتدای مسابقات می گفتیم تیم ما یک تیم است. حالا 11 بازیکنمان را عوض کنیم و 11 بازیکن دیگر را وارد زمین کنیم، هیچ اتفاقی نمی افتد. چون ما جوانانی داریم که مطمئنا در سال های آینده بیشتر از آنها خواهید شنید. بازیکنان باتجربه کاملا در اختیار تیم هستند. ما اصلا نگران تعویض بازیکن نیستیم. اتفاقی که امروز افتاد این بود که مقابل تیم هایی که از توپ های بلند استفاده می کردند، سخت بود. دیدید با 4 مهاجم قد بلند تیم فجر مشکل داشتیم و مجبور شدیم بازیکن قدبلندی را وارد زمین کنیم. 30 دقیقه آخر بازی زیبا نبود چون توپ در هوا بود. در ضدحملات هم اگر بهتر فکر می کردیم می توانستیم گل دوم را هم بزنیم. فجر نشان داد تمام تلاش خود را برای پیروزی انجام داد اما این اتفاق نیفتاد و امیدوارم تیم فجر همچنان موفق باشد.

عنایتی درباره اینکه تیمش تاکنون در ورزشگاه پاس قوامین شکست نخورده است، گفت: این بزرگترین اتفاق تلخ و بدی بود که برای ما رخ داد. زیرا شرایط زمینی در تهران به معمایی عجیب تبدیل شده است و هیچکس آن را دنبال نمی کند. این مشکل کی می خواهد حل شود؟ قول دادند سال آینده به ورزشگاه تهتی برسند و به چرخه لیگ اضافه کنند. اگر شهر قدس پیشرفت کند، سه ورزشگاه آماده می شود. لطفا به ورزشگاه اسلام شهر هم رسیدگی کنید. در حال حاضر وضعیت زمین در تهران اصلا خوب نیست. امیدوارم دوستان احساس مسئولیت کنند و به این مشکل رسیدگی کنند. ورزشگاه برای ما خوب بود زیرا زمین با کیفیتی دارد. با تشکر از مدیر مجموعه خدایا به ما کمک کن تا مدت ها با آنها کار کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کانون هواداران برنامه ای برای ساخت ورزشگاه ویژه یا جذب هواداران دارد؟ او گفت: “چیزی که با مدیران صحبت کردم این بود که برنامه های زیادی برای بهبود اوضاع در تیم وجود دارد.” آنها یک ورزشگاه خصوصی خواهند داشت و تیم های اصلی برای مالک باشگاه مهم هستند، مطمئنم برنامه های خوبی دارند. خدای ناکرده سه هفته آخر هم بگذرد و بتوانند برنامه هایشان را عملی کنند.

* آسیایی: دست و پای بازیکنانم می لرزد
معتبی سراسایی سرمربی تیم فجرسپاسی در نشست خبری پس از دیدار هواداران و فجر سپاسی که منجر به برتری یک بر صفر میزبان از تهران شد، گفت: روحیه خوبی نداشتم، اما حضور نداشتن در مطبوعات بی احترامی بود. همایش ” شرمنده مردم خوب شیراز شدیم من قطعا مقصر این شکست هستم و مسئولیت کامل این وضعیت بر عهده من است. با کمال میل از مردم خوب شیراز به دلیل کوتاهی در انجام کاری که در خور شأن و شخصیت شیرازی است عذرخواهی می کنم. مردم خوب این شهر .

وی ادامه داد: در بازی امروز موقعیت های زیادی داشتیم و نکات فنی را به بازیکنان خود یادآور شدیم و راه نفوذ تیم هواداران را بستیم.به بازیکنانم گفتم مراقب ضربات آزاد باشند اما متأسفانه به صورت شخصی به گل رسیدیم. خطا باید بگویم که ما در بدترین جای دنیا هستیم. اینجا گرم ترین مکان و تنور است و این بحران و تنگنای ما عمیق تر می شود. من عادت ندارم کسی را سرزنش کنم و این کاملاً مسئولیت من است.

سراسایی با بیان اینکه در برخی جاها از نظر فنی کوتاه هستیم، گفت: در طول هفته در حال نقاهت بودیم و تلفات زیادی داریم. 50 درصد تیم امروز می توانستند با قرص و قرص بازی کنند! باز هم از مردم خوب شیراز عذرخواهی می کنم. یکی از جنبه های این فوتبال این است که من دوست دارم آن را به همه نشان دهم و آن هم صادقانه تماشای فوتبال است. در این چند بازی مقابل تیم های دوستانم مثل رحمتی، ربیع و عنایتی بازی کردیم، آنهایی که با هم زندگی می کردند و با اینکه می دانستند شرایط ما بحرانی است، اما فوتبال همین است و صادقانه بگویم این چیزها را قبول ندارد.

فجرسپاسی سرمربی تیم فوتبال افزود: وقتی زشتی ها و یکسری مشکلاتی را که در لیگ های پایین به وجود می آید بیشتر می کنیم، خوب است این اتفاقات فوتبالی را تکرار کنیم. این واقعیت که مردم از آن احساس خوبی دارند در روی زمین اتفاق می افتد و من به دوستی با این دوستان افتخار می کنم. دیگر حرفی برای گفتن ندارم و خدای ناکرده بتوانیم در سه بازی آینده شرایط خیلی بهتری داشته باشیم. همه چیز دست ماست و باید بتوانیم با تمرکز و هوشیاری بیشتری بازیکنانمان را به مسابقات جذب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در دو سه هفته اخیر مسابقات به این موضوع توجه شده است و دیدارهای هفته های گذشته به صورت همزمان برگزار می شود. این مسائل یک درصد تاثیرگذار است اما معتقدم نتیجه ما دست خودمان است و باید در خودمان به دنبال ضعف باشیم. تمام هدف فوتبال این است که ما بازی را باختیم و در جدول از حریف عقب هستیم. ما مشتاقانه منتظر مسابقات خود هستیم و امیدوارم اگر حق با ما باشد، خدا به ما کمک کند تا در لیگ برتر بمانیم.

دلیل قطعی شدن سقوط فجر به لیگ یک چیست؟ معتقدم زندگی ما خیلی خوب پیش می رود، البته سخت و گرم است و از این شرایط بحرانی بسیار ناراحت هستیم، اما قطعا به سه بازی آینده امید زیادی داریم و می توانیم سه بازی خود را کاملا مدیریت کنیم و حداکثر امتیاز را بگیریم. تا بتوانیم این تیم خوب، با تجربه و نجیب را حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فایرپاسی درباره حمایت مسئولان استان از تیمش گفت: در این چند هفته ای که اینجا هستم حرفی برای گفتن ندارم. باشگاه 100 درصد از من و تیم حمایت کرد و جا دارد از مدیر عامل و کادرفنی به خاطر توجهشان تشکر کنم. هر چه گفتم در این شرایط به اصطلاح جلو دوید. من طرفدار این داستان ها نیستم و همیشه سعی کرده ام با حقیقت روبرو شوم. مقصر اصلی این وضعیت من هستم و باید بروم و قوی تر شوم تا بتوانم کارم را به بهترین نحو انجام دهم.

او درباره پنالتی از دست رفته تیمش مقابل هواداران گفت: بازی را باختیم، پنالتی را از دست دادیم و همچنین موقعیت های زیادی را به دست آوردیم. بازیکنان ما توانایی این کار را ندارند اما فشار پایین جدول آنقدر داغ است که دست و پای بازیکنان ما می لرزد. احمد زنده‌روح یکی از بهترین بازیکنان لیگ است و بی‌نقص بازی می‌کند. او بعد از بازی به من گفت که شاید مجبور نباشم پنالتی بزنم چون چندین سال همبازی بوده و دستش را خوانده است. این اتفاق در بدترین لحظه ممکن برای ما رخ داد و من به یاد ندارم که او پنالتی را بشکند. این هم یک موقعیت فوتبالی است که بهترین بازیکنان ما در بدترین لحظه اشتباه می کنند. یک بار دیگر از همه مردم و هوادارانمان عذرخواهی می کنم.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید