دشمنان باید از دهه هشتاد بترسند و از این نسل بترسند


زمان: 12:36 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913716

معاون هماهنگ کننده فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان می توانند حدس بزنند دهه 80 با آنها چه می کند زیرا می توانند ماموریت ناتمام شهیدان سلیمانی و تهرانی مقدم را به پایان برسانند و رژیم صهیونیستی را شکست دهند، پس دشمنان باید بترسید از دهه 80 باشد، باشید و از این نسل بترسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در افتتاحیه هشتمین اجلاس مجمع عالی بسیج دانش آموزی کشور که در مجتمع فرهنگی شهید باهنر برگزار شد، با اشاره به اینکه دشمنان از دشمنان برخوردارند، گفت: وی با ترس از دهه هشتاد و هزینه های زیادی برای تبدیل آن به نسلی ناکارآمد، تصریح کرد: نسل دهه 40 کسانی بودند که وقتی امام خمینی (ره) را دستگیر کردند و گفتند دوستان من در گهواره هستند، این نسل مردم از حکومت شاهان خارج شدند، انقلاب اسلامی را تشکیل دادند و مردم در دهه پنجاه و چهل به اسلام پایبند بودند، مانع از پیروزی دشمن در تهاجمات نظامی شدند.

وی خاطرنشان کرد: این در حالی بود که عراق با 3500 تانک قدیمی جنگ علیه ایران را آغاز کرد و با 5500 تانک مدرن به جنگ پایان داد و این در شرایطی اتفاق افتاد که حدود 8000 تانک منهدم شد، جنگ را باخته بود.

سردار نقدی افزود: دهه شصتی ها با کمک نسل های گذشته کشوری را که در همه زمینه ها در انتهای جدول قرار داشت بالا بردند به گونه ای که توانستند کشور ما را از یک واردکننده مواد غذایی به یک صادرکننده تبدیل کنند. ایران رتبه چهارم جهان فناوری نانو را دارد

معاون هماهنگ کننده سپاه ادامه داد: در توان نظامی هم جایی نداشتیم، زیرا در حالی که مستشاران آمریکایی 17 میلیارد تومان حقوق می گرفتند، کل حقوق پرداختی به ارتش ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی 14 میلیارد تومان بود. در آن زمان 12 فروند بوئینگ 747 در ایران وجود داشت و این هواپیماها نه برای پروازهای داخلی کشورمان، بلکه برای ارسال قطعاتی از تجهیزات نظامی ما به آمریکا برای تعمیر بودند، یعنی حتی تعمیر را در کشور ما انجام ندادند. .

وی با اشاره به تشکیل گروه تروریستی داعش گفت: غربی های شکست خورده پلیدترین افراد را جمع کرده اند تا اسلام را نادرست معرفی کنند و ایران را با چالش بزرگی مواجه کنند. پس داعش را ایجاد کردند و در شرایطی که داعش به پشت کاخ ریاست جمهوری سوریه رسیده بود و خمپاره های آنها به کربلای عراق رسیده بود، حضور دهه 70 به عنوان مدافعان حرم منجر به شکست داعش شد.

سردار نقدی افزود: اکنون با این محاسبه دشمنان می توانند حدس بزنند دهه 80 چه چیزی می تواند برایشان به ارمغان بیاورد زیرا می توانند ماموریت ناتمام شهیدان سلیمانی و تهرانی مقدم را به پایان برسانند و رژیم صهیونیستی را شکست دهند. پس دشمنان باید از دهه هشتاد هراس داشته باشند و از این نسل بترسند.

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: اگر در دفاع مقدس با دستان خالی می جنگیدیم به این دلیل بود که اسلحه نداشتیم و حتی کسی به ما اسلحه نمی داد اما بسیجی امروز اسلحه نداشت اما اعتراف کرد که به این دلیل بوده است. دشمن می خواست جنگ داخلی ایجاد کند به همین دلیل فقط با بدن خود به میدان می رود تا با آنها بجنگد تا دوباره خون بر شمشیر غلبه کند.

دیدگاهتان را بنویسید