دشمنان دین اسلام را نشانه گرفته اند/ اسلام را با شور دینی تبیین کنیم


ساعت: 18:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۹
کد خبر: 1902728

حجت الاسلام سید محمدعلی ساداتی با اشاره به سوء استفاده استکبار از اختلافات مسلمانان گفت: دشمنان دین مبین اسلام را نشانه گرفته اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سید محمدعلی ساداتی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز، درباره لزوم وحدت و ارتباط میان اختلاف و دوستی اظهار داشت: در منطق اسلام همه مردم با هر دینی برادرند.

امام جمعه شهرستان دالاهو با تاکید بر نقاط مشترک بین اهل کتاب افزود: نباید به دنبال اختلاف در منطق قرآن و پیامبر گرامی اسلام (ص) باشیم.

وی با اشاره به آیه قرآن در سوره آل عمران گفت: همه ادیان اعم از یهودی، مسیحی، سنی، شیعه، اهل حق و اهل کتاب باید بر اصول و ارزش های مشترک تمرکز کنند و این یک اصل است

حجت الاسلام ساداتی بر هوشیاری جامعه نسبت به دشمن مشترک تاکید کرد و تصریح کرد: مسلمانان باید بدانند که دشمنان از اختلاف سود می برند و ماهی از آب گل آلود.

وی با تاکید بر اینکه مردم مواظب پشت صحنه و صحنه سازی دشمن باشند، گفت: ریشه این اغتشاشات ایجاد اختلاف بین اهل کتاب است در حالی که پیامبر اکرم(ص) رحمت بر جهانیان بود و بر اساس سیره نبوی ایشان، ادیان و اختلافات وجود ندارد و هیچ اختلافی با هم نداشتند.

امام جمعه دالاهو خاطرنشان کرد: اگر تاریخ را مطالعه کنیم می بینیم که تمام زندگی پیامبر اخلاقی و گذشت بوده است.

وی با اشاره به سوء استفاده استکبار از اختلافات مسلمانان گفت: دشمنان دین مبین اسلام را نشانه گرفته اند، بر خلاف ارزش های اصیل انسانی برنامه ریزی می کنند، می خواهند انسانیت، لذت طلبی و بداخلاقی را در همه عرصه های اجتماعی بازگردانند. ارتقای فرد و خانواده

حجت الاسلام ساداتی بر وظیفه مهم علما و فرهیختگان برای تبیین جوانان و اطلاع رسانی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد و افزود: شور دینی و ارزش های اخلاقی باید تبیین شود، نباید تحت تأثیر اختلافات جزئی قرار گیرد. امنیت و دستاوردهای ارزشمند سیستم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید