دشمن از قدرت داخلی نظام اسلامی ایران هراس دارد


ساعت: 14:55
تاریخ انتشار: 1401/03/15
کد خبر: 1843772

حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب گفت: امروز اگر دشمن با همه امکانات خود علیه ما بسیج شده است، متوجه شده است که از قدرت داخلی نظام اسلامی ایران هراس دارد و می‌داند که با وجود این همه سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه آماده مقابله با هر تهدیدی است. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر هامون ، حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه، فرمانده قرارگاه قدس و افسران نظامی و امنیتی در سالن اجتماعات پایگاه QGD، اظهار داشت: از رشادت های نیروی زمینی سپاه شهدا به ویژه شهیدان شوشتری و محمدزاده که باید قدر آنها را دانست.

وی ادامه داد: امروز هزینه های ۱۸ سازمان اطلاعاتی و امنیتی آمریکا از بودجه سالانه کل کشور ما بیشتر است. همه امکانات و تجهیزات خود را علیه کشور ما بسیج کرده اند و مقاومت و شجاعت انقلاب را حفظ کرده است.» و این قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: دشمن در حال حاضر روی سه موضوع متمرکز است. اولاً به اعتراضات و شرایط اجتماعی ما تکیه می کند. با بحث مطالبات، اعتراضات، تجمعات، اصناف و… با شبکه سازی و سازماندهی سعی در گسترش مطالبات آنها دارد. “

وی افزود: دوم اقدامات تروریستی است که پرچمدار آن رژیم صهیونیستی است و سوم تلاش برای مشوش کردن اذهان ایران اسلامی از طریق فضای مجازی.

حجت الاسلام خطیب گفت: متأسفانه رسانه های طبل خصمانه که نه تنها صدایی خش دار و آزاردهنده دارند، بلکه در دل و ذهن جوانان ما مانده اند. اما با تمام تلاش دشمن در نهایت به یاری خداوند در این جبهه اسلام و انقلاب پیروز خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید