دشمن به دنبال تغییر شیوه زندگی و رفتار مردم است


ساعت: 15:01
تاریخ انتشار: 1401/09/14
کد خبر: 1915892

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به مولفه های جنگ شناختی گفت: امروز دشمنان نظام اسلامی از رسانه ها و فضای مجازی استفاده می کنند و از ویژگی های جنگ شناختی و ترکیبی برای تسلط بر اذهان و افکار عمومی و تغییر مسیر استفاده می کنند. زندگی و رفتار افراد جامعه اسلامی است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر سرتیپ مهدی هادیان جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم اختتامیه ستاد فرماندهی این نیرو که ظهر امروز در ستاد نهاجا برگزار شد، گفت: در راستای ساخت تمدن نوین اسلامی، خانواده به عنوان مهم ترین رکن جامعه نقش محوری را ایفا می کند.

امیر هادیان خاطرنشان کرد: فرهنگ، اقتصاد، تاریخ، سیاست و… در ایجاد تمدن نوین اسلامی موثر هستند و افزود: در میان همه این مولفه ها برای تمدن سازی، مهمترین رکن خانواده است.

وی با تاکید بر اینکه باید برای ایجاد خانواده ای سالم متاثر از سبک زندگی قرآنی تلاش کنیم، گفت: امروز خانواده های ما مورد تهدید دشمنان هستند. بنابراین باید در زمینه اعتقادات و پذیرش ارزش های مکتب اسلام و سرمایه های مادی، معنوی و قدرت دفاعی و بازدارندگی کشور و با تبیین و تبیین اطلاعات لازم به مردم ارائه شود. دستاوردهای فناورانه، افترا به جبهه استکبار علیه کشور.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی با حمایت مردم عزیز و نیروهای مسلح 44 سال تهدیدات سخت و نرم دشمنان را پشت سر گذاشته و با این حمایت ملی و مردمی سعی در ایجاد بستری برای شکل گیری تمدن نوین اسلامی و ظهور منجی بشریت اما عصر (عج) را به وجود خواهد آورد.

امیر هادیان سپس به مولفه های جنگ شناختی اشاره کرد و اظهار داشت: امروز دشمنان نظام اسلامی در بستر رسانه ای و فضای مجازی و با استفاده از ویژگی های جنگ شناختی و ترکیبی به دنبال تسلط بر اذهان و افکار عمومی و تغییر سبک زندگی هستند. رفتار افراد جامعه اسلامی

جانشین فرمانده نهاجا اضافه کرد: در این مدل جنگ نیازی به اشغال سرزمین طرف مقابل نیست، بلکه کافی است دشمن مردم طرف مقابل را وادار کند که هر طور که می خواهد فکر و عمل کنند و این یعنی یک تغییر هویت یک ملت که در صورت تحقق این تغییر می توان گفت دشمن به اهداف خود رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید