دشمن تاوان قتل شهید صیاد هدی را می دهد


ساعت: 17:02
تاریخ انتشار: 1401/03/06
کد خبر: 1841903

ساخت و ساز غیرمجاز، جاده هشتگرد – طالحان و ترور شهید صیاد هدی مهم ترین موضوعاتی بود که ائمه جمعه البرز به آن اشاره کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکآیت الله حسینی همدانی امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه کرج با بیان اینکه امروز دشمن با القای شبهه و ترفندهای مختلف در صدد تخریب جامعه است، گفت: به زنان احترام بگذارید.

آیت الله حسینی همدانی افزود: بعد از جنگ جهانی اول آمریکا به زنان بالای 30 سال حق رأی داد. امروز در کشور قانون استقلال مالی زنان تصویب شد که اسلام از ابتدا به زنان حق استقلال مالی داده است «و به آنها ارزش داد.

او می گوید: «اسلام زنان را تشویق به تحصیل می کند، اما بریتانیا تا سال 1947 زنان تحصیل کرده را آموزش نداد.

امام جمعه کرج با تجلیل از نقش زنان در دفاع مقدس در بخشی دیگر توضیح داد: .

آیت الله حسینی همدانی ترور شهید صیاد هدی صهیونیست را اقدامی بزدلانه خواند و گفت: این ترور عبور از خط قرمز دشمن بوده و عواقب خود را دارد. بدون شک جنایتکاران تاوان زیادی برای این قتل خواهند پرداخت. “

وی با اشاره به اینکه اوج رژیم صهیونیستی شهادت یک خبرنگار زن بود، افزود: رژیم غاصب متوجه شد که محور مقاومت با مستشار قدس، موازنه جبهه را به نفع خود تغییر داده و نقشه های رژیم صهیونیستی را خنثی کرده است. “

وی با بیان اینکه تشییع باشکوه شهید صیاد هدایی نشان از شکست نقشه شوم صهیونیست ها داشت، گفت: جای تاسف است که عده ای در کشور در جریان این حادثه سر و صدا کردند و شایعاتی را مطرح کردند اما در قتل سکوت کردند.

امام جمعه کرج با تسلیت به خانواده جان باختگان حادثه ریزش کلانشهر در آبادان ادامه داد: موارد خسارات ساختمانی زیاد است و به مسئولان گزارش دادم قبل از فاجعه البرز باید چاره اندیشی شود. “


متاسفانه قوانین بازدارنده نیستند

همچنین امام جمعه طالقان ضمن تسلیت به خانواده جان باختگان این فاجعه کلانشهر گفت: اگرچه مسئولان اعلام کرده اند عاملان آن توسعه می یابند اما با این اقدام مشکلی حل نمی شود.

حجت الاسلام حسینی افزود: هزاران خانه ضعیف و ضعیف در کشور در حال ساخت است زیرا دستگاه های نظارتی مفسده دارند، از مهندس ناظر گرفته تا مشاور و پیمانکار، در حال ساخت، پخت و شروع ساخت هستند.

وی گفت: تخلفات منجر به بی اعتباری و بی اعتبار شدن مهندسان متمدن شده است، پیمانکار نباید با مهندس ناظر همدستی کند و امنیت مردم را به خطر بیندازد، جاده هشتگرد – طالحان نیز غیرکارشناسی است و خودروها در زمستان نمی توانند حرکت خود را کنترل کنند.

امام جمعه طالقان تصریح کرد: مسیر پایین به سمت طالقان شرایط مساعدی ندارد، آیا نباید سازمان های مسئول را مقصر دانست؟ سیستم های نظارت و بازرسی باید تغییر کنند و به واقعیت تبدیل شوند، همانطور که قاچاق، تقاضای اجاره و فروش بیش از حد نیز تغییر می کند.

وی گفت: اگر قوانین ضعیف و عاملان آن ضعیف باشند، مجازات ها بازدارنده نیست، نمی توان به توقف قوانین امیدوار بود، پلیس با قاچاقچیان مبارزه می کند و آنها را می کشد، اما قانون از آنها حمایت نمی کند، بنابراین قوانین ضعیف باید تغییر کنند. “



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید