دشمن نسبت ملت و ارتش را نمی داند

ساعت: 10:23
تاریخ ارسال: 11/01/1401
کد خبر: 1923459

رئیس مجلس گفت: اگر شورای اروپا بخواهد پنجره عقلانیت را ببندد و در مسیر حفاظت از تروریسم حرکت کند، ما در شورای اسلامی آمادگی داریم با هر اقدامی که بخواهد لطمه ای به سپاه وارد کند، قاطعانه برخورد کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد باقر کلیباف رئیس شورای اسلامی که صبح امروز به ستاد کل سپاه رفته بود در دیدار با فرمانده کل سپاه گفت: به عنوان خادم نماینده مردم در شورای اسلامی باید به دشمنان بگویم. اینکه دشمنان ما شناخت دقیقی از ملت ما و سپاه ما ندارند و بخصوص اینکه هیچ شناخت و تحلیلی از رابطه ملت و سپاه ندارند.

رئیس مجلس تصریح کرد: اگر شورای اروپا بخواهد پنجره عقلانیت را ببندد و در جهت حفاظت از تروریسم حرکت کند، ما در مجلس اسلامی آماده برخورد قاطع با هر اقدامی که بخواهد به سپاه لطمه بزند، هستیم.

قالیباف گفت: آنها معتقدند سپاه نیز مانند نیروهای نظامی خود یک نیروی صرفا نظامی است. ندانیم که سپاه و بسیج بخشی از مردم و ملت ما هستند، چند میلیون نفر از ملت ما بسیجی و بسیجی هستند که مظهر اراده ملی مردم در عرصه دفاعی، امنیتی و محرومیت زدایی هستند.

رئیس مجلس خاطرنشان کرد: امروز در هر روستا و روستایی که بازدید می کنید، تصویر یک بسیجی شهید یا شهدای نیروهای مسلح وجود دارد و این نشان دهنده ایستادگی مردم این نیرو است.

وی ادامه داد: امروز محبوب ترین قهرمان در بین مردم شهید سلیمانی است، شهید سلیمانی پاسدار است و این اشتباه تحلیلی اروپایی ها در خصوص سپاه باید اصلاح شود.

کلیباف تصریح کرد: پارلمان اروپا باید بداند که پیشنهادی که به عنوان پارلمان ارائه کرده است نمی تواند مجموعه واقعیت ها را تغییر دهد، جبهه غرب از داعش حمایت و تجهیز کرده است و هرکس با تروریسم مبارزه می کند و به حضور داعش در منطقه پایان می دهد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. سپاه این حقیقتی است که اروپا نمی تواند آن را واژگون کند زیرا همه سازمان های بین المللی و مردم منصف آن را به رسمیت می شناسند.

رئیس مجلس گفت: از سوی دیگر اروپایی ها امروز از تروریسم حمایت می کنند و پارلمان اروپا امروز از گروهک منافقین حمایت می کند که بیش از 17 هزار نفر از مردم عزیز ایران از زن و کودک گرفته تا پیر و جوان را شکنجه و به شهادت رساندند. اگر این اقدام اروپا انجام شود قطعاً آنها در زمره همان تروریست ها قرار می گیرند و رفتار ما با آنها در منطقه نیز همین خواهد بود.

ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید