دعوت از 20 بازیکن به اردوی جدید تیم والیبال جوانان


ساعت: 08:08
تاریخ انتشار: 1401/02/17
کد خبر: 1836797

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان 20 بازیکن را به سومین اردوی آماده سازی این تیم دعوت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تیم ملی والیبال جوانان ایران به عنوان مدافع عنوان قهرمانی خود را برای حضور شایسته در مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2022 که از 31 مرداد لغایت 16 شهریور 1401 در بحرین برگزار می شود آماده می کند و این تیم نماینده ایران نیز خواهد بود. در جام کنفدراسیون والیبال آسیا.

دومین اردوی آماده سازی این تیم که از 27 فروردین ماه آغاز شده بود، روز پنجشنبه 15 اردیبهشت ماه به پایان رسید. سومین مرحله آماده سازی تیم ملی والیبال نوجوانان با دعوت از 20 بازیکن به این مرحله از تمرینات از 20 اردیبهشت تا 11 خردادماه در سالن فدراسیون والیبال برگزار می شود.

عرشیا به نژاد، پندار مومنی مقدم، ایلشان داودی، فرید حق شناس، امیرمحمد گلزاده، متین جعفری، امیرمحمد حیدری زاد، پوریا حسین حنزاده، مبین نصری، عرفان عسگرپور، مهاهیم هوهرحفر حاجی کلاته و سجاد جلودر به این اردو دعوت شده اند.

میهمانان دعوت شده عصر یکشنبه 18 اردیبهشت ماه به همراه کارت شناسایی، کارت ملی و گذرنامه در خوابگاه شماره دو مجموعه ورزشی آزادی تهران به امیرمهدی سرپرست تیم ملی جوانان معرفی می شوند.

گلمرضا مومنی و مقدم به عنوان سرمربی، امیرمهدی نفر (سرپرست)، مهران زارع، علی فتاحی، پویا عزیزی و محمد منصوری (مربی)، محمدهادی قاسمی (مربی بدنساز)، عرفان مداخ (فیزیوتراپ) دادوه، مح رحیمی (ماساژور) تیم ملی والیبال جوانان را در این اردو همراهی می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید