دعوت به جهاد یکی از مهم ترین الزامات اجرای اعلامیه گام دوم انقلاب است


ساعت: 16:23
تاریخ انتشار: 1400/11/09
کد خبر: 1804259

امام جمعه کرمانشاه گفت: دعوت به جهاد یکی از مهم ترین الزامات تحقق بیانات گام دوم انقلاب و رسیدن به توصیه های رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، آیت الله مصطفی علما روز شنبه در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و اعضای شورای نخبگان و کمیسیون های تخصصی ستاد دهه فجر استان کرمانشاه، اظهار داشت: باید بر این دو مورد پافشاری کنیم. .

سخنگوی ولی فقیه استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: انقلاب نعمت بزرگی است که با مقاومت امام خمینی (ره) شکل گرفت و دهه فجر فرصت خوبی است تا قدردان این نعمت باشیم و انقلاب را برای کوچکترها بگوییم. نسل. “

وی خاطرنشان کرد: امام (ره) در طول عمر پربرکت خود اسلام را زنده می دانستند و معتقد بودند که غیرت دینی ملت ایران این انقلاب را رقم زد، بنابراین نخبگان، مردم و همه مسئولان باید در تبیین دین مبین اسلام تلاش کنند و تا پای جان ایستادگی کنند. انقلاب..

آیت الله علما فرمودند: امام (ره) کارهای اساسی انجام داده است که هیچ نیرویی نمی تواند در مقابل آن مقاومت کند.

وی بیان کرد: نسل جوان نیازمند تبیین کلمه به کلمه انقلاب و دستاوردهای ارزشمند نظام است.

امام جمعه کرمانشاه گفت: دعوت به تبیین جهاد یکی از مهم ترین الزامات تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و رسیدن به توصیه های رهبر معظم انقلاب است.

وی گفت: در طول 43 سال انقلاب از عرصه‌های سختی همچون 8 سال جنگ، تحریم‌های ناجوانمردانه، دوران سخت قتل و… گذشتیم، بنابراین باید قربانیان این دوران را تبیین کرد، زیرا در غیر این صورت شجاعت در آنها در زیر زمین دفن خواهند شد.

آیت الله علما ادامه داد: بحمدالله در این مدت دشمنان اسلام نتوانستند از اراده مردم بکاهند و این غیرت دینی و اسلامی باید بیان و تبیین شود.


راهبرد اصلی برنامه های دهه فجر روایت انقلاب و تبیین جهاد است

به گزارش مرصادنیوز، عباس سروری امروز شنبه در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اعضای شورای نخبگان و کمیسیون های تخصصی ستاد دهه فجر کرمانشاه با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه: دشمنان اسلام و انقلاب. آمریکا و گروهک خبیث منافقین همواره در مقابل به چالش کشیدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده اند، اما به لطف خداوند و درایت الهی حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب، تمامی توطئه ها به سرعت رصد و رصد شد. خنثی شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: امروز حجم تبلیغات رسانه ای در فضای مجازی علیه مردم و مسئولان کشور عزیزمان بی سابقه است.

وی خاطرنشان کرد: دهه فجر هر سال پیام خاصی دارد و امیدوارم امسال این پیام در نقاط مختلف دنیا چشمگیرتر، پایدارتر و مخرب تر از سال های گذشته باشد.

سروری با اشاره به تشکیل 27 کمیسیون تخصصی برای اجرای برنامه های دهه فجر امسال گفت: در دهه فجر امسال هزاران برنامه در شهرها، بخش ها، روستاها و محلات اجرا می شود.

وی گفت: راهبرد اصلی ما در اجرای برنامه های دهه فجر امسال تبیین و بیان انقلاب است که کمیته اطلاع رسانی برای آن تشکیل شده است.

سروری گفت: در دوازدهم بخمن زنگ انقلاب به صورت نمادین در یکی از مدارس کرمانشاه با حضور مسئولان نواخته می شود.

وی خاطرنشان کرد: 12 بهمن ماه ساعت 9:30 صبح شورای اداری استان با سخنرانی آیت الله علما و استاندار در معبد الشهدا سخنرانی می کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: همچنین در اولین روز از دهه مبارک فجر رژه موتوری نیروهای مسلح از میدان امام تا میدان شهدا را خواهیم داشت.

وی افزود: در روز چهاردهم بهمن جشن لاله را در حرم شهدا برگزار می کنیم تا تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره) انجام شود.

سروری گفت: در روز 22 بهمن مراسم راهپیمایی با حضور اقشار مختلف مردم از مسجد بروجردی تا مسجد جامع برگزار می شود و سخنران این مراسم حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی سردار کل سپاه خواهد بود.

وی ادامه داد: در طول مسیر راهپیمایی دستگاه های اجرایی استان ایستگاه های فرهنگی ویژه ای از دستاوردهای انقلاب ایجاد خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید