دفاع کامل از اجرای آجورلو توسط علی فتح الله زاده

دفاع کامل از اجرای آجورلو توسط علی فتح الله زاده

علی فتح الله زاده یکی از مدیرانی است که با وجود دوری از استقلال همیشه درباره این تیم اظهار نظر می کند و حواسش به آبی های پایتخت است. وی درباره عملکرد استقلال در 8 هفته اخیر لیگ بیست و دوم به خبرنگار ما گفت: استقلال تیم خوبی است و از نظر بازیکنان خوب بسته است. قبل از فصل به آوردن یک بازیساز اشاره کردم و کمبود چنین بازیکنی احساس می شود و می بینید که از خط هافبک خیلی خوب استفاده نمی کنیم. توپ ها از دفاع به حمله ارسال می شوند و از پاس های پشت دفاع حریف استفاده می شود. استقلال باید از هر نظر یک تیم کامل باشد. مدیریت سخت تلاش می کند و امیدوارم بتوانیم با حمایت هواداران قهرمانی را کسب کنیم.

وی درباره شایعه تغییر در مدیریت استقلال ادامه داد: به نظر من وقتی یک مدیر کارش را درست انجام می دهد نباید درباره این مسائل صحبت کنیم. ما هیچ چیز منفی از آقای آجورلو ندیده ایم و باید به او زمان دهیم تا برنامه هایش را عملی کند.

مدیرعامل سابق استقلال در خصوص بحث تکراری خصوصی سازی مغرب زمین گفت: خصوصی سازی شروع شده و با جدیت این بحث را دنبال می کنند. آقای قربان زاده تلاش زیادی می کند تا استقلال و پرسپولیس را وارد بورس کند. آقای قربان زاده این کار را شروع کردند و روند کار مثبت تلقی می شود.

وی درباره تاثیرگذاری مدیریت در بحث ناشایست گفت: به هر حال ما در باشگاه کمیته حقوقی داریم. آقای سمیعی زحمت می کشد و یکی از وکلای قوی است. همه باید همدل باشیم تا حق استقلال ضایع نشود و دوستان تمام تلاش خود را بکنند.

فتح الله زاده که برای ریاست فدراسیون در تیم عزیز محمدی حضور داشت، نظر خود را درباره انتخاب تاج اینگونه بیان کرد: آقای تاج با نظام آشنا بود و حضور ایشان مثبت است. امیدوارم دوستان جدید مشکلات فوتبال ما را حل کنند.

وی درباره شرایط حضور در تیم ملی و زمان بازگشتش گفت: بازیکنان بزرگ زیادی در تیم ملی حضور دارند. مثل مهدی طارمی که آن سوی آب بسیار خوب و پرتلاش است و در تیم پرتغال کولاک بود. کی روش مربی بزرگی است، اگر از تیم ملی حمایت کنیم می توانیم در جام جهانی به موفقیت برسیم.

فتح الله زاده در پایان افزود: قطعا استقلال یکی از مدعیان قهرمانی است.

دیدگاهتان را بنویسید