دلال ها در فوتبال ایران حرکت می کنند

علیرضا حقیقی دروازه بان نساجی در حاشیه تمرین این تیم گفت: امیدوارم بتوانیم به آنچه شایسته مازندرانی ها است برسیم. خدای نکرده با آقای مطهری موفق می شویم. امسال سوپرجام را پیش رو داریم که هدف کوتاه مدت ماست و برای کسب جام دوم تلاش خواهیم کرد. با هزینه هایی که تیم های صنعتی متحمل می شوند، برای تیم هایی مثل ما سخت است. البته فوتبال این نیست که هر چه بیشتر هزینه کنید نتایج بهتری بگیرید و مثالی که با ما داشتیم که فصل گذشته جام حذفی را بردیم.

وی در خصوص دروازه بانان تیم ملی افزود: نمی توانم در مورد دروازه بان های تیم ملی اظهار نظر کنم و هر وقت که به من نیاز داشته باشند سربازی در خدمت این تیم هستم و سال گذشته تلاش زیادی کردم اما مربی تیم ملی نمی خواست من را دعوت کند.” در کل به تیم ملی خدمت می کنم.

وی افزود: فکر می کنم گروه سختی در جام جهانی داریم و همه تیم ها سبک بازی یکسانی دارند و فکر می کنم این سخت ترین تیم آمریکاست که خیلی ها آن را دست کم می گیرند. متاسفانه آمادگی تیم ملی بسیار ضعیف است و در زمان کیروش آمادگی خوبی داشتیم. امیدوارم تیم ملی از این بلاتکلیفی خارج شود.

هاگیگی درباره احتمال جدایی اسکوچیچ افزود: من چیزی نشنیده ام و این بحث مدیریتی است، اما چیزی که فکر می کنم می توانم بگویم این است که اگر قرار است اسکوچیچ باشد باید با نیروی 150 درصدی حمایت شود.

این دروازه بان درباره سقف قرارداد نیز گفت: من خودم اعتقادی به سقف قرارداد ندارم. متاسفانه به برخی بازیکنان مهره های الکی می دهند و این درست نیست که بازیکنی از این باشگاه به آن باشگاه برود و تعدادش را زیاد کند. متاسفانه دلالان جیب باشگاه ها را جارو می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید