دلیل تاخیر در صدور حکم برکناری سرمربی پرسپولیس چیست؟

در مواردی شاید لازم باشد از برخی نهادها و سازمان ها پرسیده شود و با عده ای تماس بگیرد تا حقیقت رای گیری منصفانه مشخص شود، اما زمانی که گزارشی از ناظر بازی و داور در این زمینه می آید و همه چیز در تلویزیون مشخص است. صحنه ها، دلیل تاخیر در کمیسیون انضباط یا اخلاق در برخورد با اقدامات غیراخلاقی سرمربی پرسپولیس مشخص نیست.

گفتنی است کمیته انضباطی پیش از این ساکت الهامی را با رفتار ملایم‌تری نسبت به یحیی گل محمدی به مدت 6 ماه محروم کرده بود، اما ظاهراً برخی لابی‌ها کمیته انضباطی را از ترس اعتراض‌های بیشتر نسبت به صدور حکم قطعی در این خصوص دچار تردید کرده است. برای محرومیت گل محمدی.نه 6 ماه.

برخی منابع غیررسمی دلیل رسیدگی به حکم متخلفان دربی را نتیجه گیری در مورد محکومیت همه متخلفان از جمله مهدی ترابی که در همه تنش ها حضور دارد و بهزاد گلمپور و چند نفر دیگر می گویند.

هر چه هست افکار عمومی وحشتناک حرکت منشوری مدافع تیم ملی را دیده اند و نمی توان انتظار معامله سختی با محمد داشت (با وجود سابقه تجاوز به داوران و اتهامات زنان و اعتراضات شدید در حین و بعد از بازی) .

پیش از این محرومیت و تخلف آکادمی کیا توسط افشین پیروانی از سوی دادگاه تجدیدنظر صادر شده بود و باید منتظر ماند.

این رفتار کمیسیون انضباطی آرای تیم های لیگ برتری را نیز مسکوت کرد و آنها به یک بام و دو پخش و تناقض در آرای این کمیسیون اعتراض کردند.

دیدگاهتان را بنویسید