دلیل دعوت ستاره استقلال به اردوی تیم ملی!

دلیل دعوت ستاره استقلال به اردوی تیم ملی!

داستان محمد محبی نیز در نوع خود جالب است. وی پس از صعود به لیگ برتر با تیم شاهین بوشهر پیراهن تیم سپاهان را بر تن کرد و در اولین فصل حضور در تیم سپاهان علاوه بر حضور در لیگ برتر در لیگ قهرمانان آسیا نیز بازی کرد و سپس دعوت شد. به تیم ملی امید. اما حضور او در تیم پرتغالی سانتا کلارا برای او نتیجه معکوس داشت زیرا بلافاصله از اردوی تیم ملی کنار گذاشته شد.

محمد محبی در دوران مربیگری مارک ویلموتس تجربه حضور در ترکیب ثابت تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی را داشت اما با آمدن اسکوچیچ این بازیکن دیگر فرصت بازی پیدا نکرد و اردوهای زیادی برگزار شد. جایی که او دعوت نشد و همچنین در جشن راهیابی تیم ملی به جام جهانی همه اینها در حالی بود که محمد محبی در مقابل بنفیکا برای سانتا کلارا گلزنی کرد.

محمد محبی در واکنش به دعوت نشدن به اردوی تیم ملی همیشه به اسکوچیچ احترام می گذاشت و حتی در یکی از مصاحبه ها می گفت: راستش از این بابت ناراحتم و دوست دارم به اردوی تیم ملی دعوت شوم تا بازی کنم. مقابل سوریه اما حالا که دعوت نشده است.» حتما تقصیر من است. تلاشم برای رسیدن به اردوی تیم ملی قطعا کافی نبود و باید دوباره تلاش کنم. در سپاهان هم این مشکل را تجربه کردم. در هفته های اول در ترکیب قرار نگرفتم و خیلی ناراحت بودم چون موقعیتم را از دست دادم. قول دادم در تمرینات آنقدر خوب کار کنم تا به ترکیب عادی برگردم که خوشبختانه این اتفاق افتاد. من هم همین کار را با تیم ملی انجام می دهم. می خواهم در مسابقات بعدی سپاهان بهتر باشم تا دوباره به تیم ملی دعوت شوم، شاید برخی بگویند در بازی هایی که برای سپاهان انجام دادم خوب بودم اما معتقدم پیشرفت در فوتبال پایانی ندارد و می توانستم بهتر باشم. بهتر است بلند شوم من از موقعیت ها استفاده می کنم. پاس های بهتری بزند و…”

امروز می توان گفت ثمره احترام به اسکوچیچ دعوت دوباره به اردوی تیم ملی بود چرا که باعث شد محمد محبی در جاده بماند و به بازی های خوب خود ادامه دهد و در نهایت دوباره به اردوی تیم ملی دعوت شود.

دیدگاهتان را بنویسید