دلیل عجیب برد پیت برای پوشیدن دامن در برلین

دلیل عجیب برد پیت برای پوشیدن دامن در برلین

گفت: نمی دانم! همه ما قرار است بمیریم، پس بیایید آن را خراب کنیم.”

او برای غلبه بر گرما در پایتخت آلمان، ترکیبی تازه از لباس ها را به نمایش گذاشت. برد پیت در این مراسم با دامن قهوه‌ای که خالکوبی‌های پایش را به رخ می‌کشید، پیراهن صورتی و ژاکتی که با این دامن ست شده بود و ظاهرش را با چکمه‌های رزمی مشکی کامل کرد، شرکت کرد.

دلیل عجیب برد پیت برای پوشیدن دامن در برلین

در این فیلم به کارگردانی دیوید لیچ، برد پیت نقش قاتلی به نام رامش کالینکا را بازی می کند که برای یافتن کیف مخصوص در قطار سریع السیر که از توکیو به کیوتو حرکت می کند، ماجراهایی را پشت سر می گذارد. در این تریلر جوی کینگ، ساندرا بولاک، آرون تیلور جانسون، لوگان لرمن، مایکل شانون و زازی بیتز نیز ایفای نقش می کنند.

“قطار گلوله” در ابتدا قرار بود در آوریل 2022 اکران شود، اما تاخیرهای متعدد اکران آن را به 5 آگوست رساند. تریلر این فیلم نشان می دهد که رنگ این فیلم با تم تیره و خشن در تضاد است چرا برد پیت در اکران فیلم «قطار گلوله» دامن پوشید؟

دلیل عجیب برد پیت برای پوشیدن دامن در برلین

این مهیج داستان پنج قاتل در قطار گلوله ای را روایت می کند که متوجه می شوند ماموریت هایشان وجه اشتراکی دارد. در این میان هیچکس به دیگری اعتماد ندارد و همه مواظب هستند که دیده نشوند. چرا برد پیت در اولین نمایش “قطار تیراندازی” دامن پوشید؟ دیوید لیچ کارگردان این فیلم رابطه خاصی با برد پیت دارد. او قبل از اینکه کارگردان شود، در چندین فیلم به عنوان بدلکار برای برد پیت بازی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید