دلیل غیبت یحیی گل محمدی چه بود؟

در همین راستا یحیی گل محمدی یکی از مربیانی بود که معمولا به طور منظم در نشست های خبری شرکت می کرد و از جمله مربیانی بود که پاسخگوی رسانه ها بود.حبری که در بازی با نفت مسجد سلیمان شرکت کرده بود، گفت: یحیی گل محمدی تصمیم گرفت در این مسابقه شرکت نکند. کنفرانس مطبوعاتی در مورد هر دلیل.

هرچند سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم گرفت در نشست های خبری شرکت نکند، اما بی شک عدم مدیریت صحیح سازمان لیگ و سپس بی تفاوتی باشگاهی مانند پرسپولیس به افکار عمومی و هواداران آن است. دلایل قابل احترامی برای خود دارد و از آنجایی که او از یکسری اتفاقات داخلی و خارجی تیمش ناراحت است، تصمیم گرفته برای جلوگیری از تشدید این رسوایی، در سکوت روزه بگیرد.

اما چرا سرمربی پالش پوشان چنین تصمیمی گرفت و از چه چیزی ناراحت است؟ پس از دیدار جنجالی گل محمدی با آلومینیوم اراک، موجی از سردرگمی برای او و تیمش به وجود آمد و صحبت های او پس از بازی با نفت آبادان چندان مورد استقبال قرار نگرفت. او همچنان با مسائل داوری مخالف است و دیگر نمی خواهد در این مورد صحبت کند.

او که فصل گذشته به دلیل برخی اعتراضاتش به داوران در جریان مسابقات محروم شد، از کمیته انضباطی هم ناراحت است که چگونه برخی مربیان تیم های دیگر از ابتدای فصل با رفتارهای بی ادبانه به داوران اعتراض کرده اند، اما این کمیته بیشتر است. با این گروه مهربان است.او مربی دارد.

این سوالات را باید در کنار مشکلات داخلی این باشگاه قرار داد. حساب پرسپولیس چند ماهی است که بسته شده است، هرچند گفته می شد این حساب دیروز باز شده است، اما پیگیری های آنا از باشگاه پرسپولیس نشان داد که این موضوع صحت ندارد و حساب آن باشگاه همچنان بسته است. با بسته شدن حساب، فشار مالی به این باشگاه وارد شد و کار به جایی رسید که افشین پیرانیوانی سرپرست این تیم بعد از بازی با سپاهان در جام حذفی بیرون آمد و گفت امکان ندارد. در این شرایط یک تیم را مدیریت کنید. این بسته شدن حساب و شرایط نامشخص مالی این باشگاه حتی روی وعده های غذایی بازیکنان بعد از تمرین هم تاثیر گذاشت و حتی رزرو هتل هم تاثیری نداشت. پرداخت ها به بازیکنان خارجی با وام انجام شد و همچنان بخشی از مطالبات اعضای خارجی پالشوس باقی مانده است.

بدیهی است که یکی از بازرسی های شرکت ایرانسل در تاریخ 23 اسفند به تصویب می رسد و تمام امید باشگاه این است که این بازرسی برای بهبود بخشی از مشکلات مالی انجام شود، اجازه دهید در مورد مشکلاتی از جانب بازیکنان صحبت کنیم، اما وجود ندارد. اخبار هنوز در مورد اعضای هیئت مدیره در حال آموزش.

نکته جالب اینکه در چند روز اخیر که اسامی انتخابی داخلی فدراسیون فوتبال برای تیم ملی اعلام شد و نام گل محمدی در آن لیست نبود، هیچ یک از اعضای این باشگاه واکنشی نشان ندادند. در این مورد و امروز حسین حبیری در فضای مجازی پس از سه روز به اعلام گزینه های هدایت تیم ملی واکنش نشان داد.

مجموعه همه این سوالات باعث شده است که گل محمدی از حضور در نشست های خبری خودداری کند زیرا به خوبی می داند که خبرنگاران درباره این موضوعات از او سوال خواهند پرسید و نمی خواهد با پاسخ های خود بحران های خود را عمیق تر کند. اما مشکل اینجاست که این روند تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و رضا درویش به عنوان سرپرست اول باشگاه کی می خواهد به این مسائل بپردازد؟

دیدگاهتان را بنویسید