دلیل گریه ام این بود که به عنوان بدترین بازیکن استقلال انتخاب شدم!

دلیل گریه ام این بود که به عنوان بدترین بازیکن استقلال انتخاب شدم!

امیرحسین حسین زاده هافبک جوان فصل گذشته استقلال توانست خود را به عنوان یکی از پدیده های لیگ و جوانان آینده دار فوتبال کشورمان معرفی کند. او یکی از تاثیرگذارترین اعضای تیمش در راه قهرمانی بود و حالا این فرصت را پیدا کرده که خودش را در تیم ملی ثابت کند و یکی از ملی پوشان جام جهانی قطر باشد.

در لیگ امسال تعداد کمی از بازیکنان جوان توانستند خودی نشان دهند اما شما از اولین بازی در استقلال توانستید خود را به عنوان بازیکنی آینده دار معرفی کنید.

من در همه جای زندگیم فوتبال بازی کرده ام، چه رسمی و چه دوستانه، سعی کرده ام بهترین نتایج را کسب کنم. حتی وقتی بچه بودم، در مدرسه یا خیابان، فوتبال بازی می‌کردم، دوست داشتم تمام تلاشم را برای بردن و بهترین بودن انجام دهم. و الان من همان هستم در هر بازی که بازی کردم سعی کردم بهترین باشم. اگر عیب بود به خاطر من نبود، بستگی به شرایط آن روز و اتفاقات آن روز داشت. خدا را شکر فصل رویایی را پشت سر گذاشتم و توانستم نقش کوچکی در قهرمانی استقلال داشته باشم. من عضو کوچک این باشگاه هستم و همه مربیان و بازیکنان برای کسب عنوان قهرمانی زحمت کشیده اند.

آیا این بهترین فصل فوتبال بود؟

بله، بهترین فصل بود.

فرهاد مجیدی به شما اعتقاد داشت، حمایت او اعتماد به نفس را برانگیخت؟

آقا فرهاد خیلی به من لطف داشت. من در ابتدای فصل گفتم؛ استقلال تیم خیلی عالی است و هر بازیکنی دوست دارد در این تیم بازی کند اما یکی از دلایلی که باعث شد به این تیم بیایم خود آقا فرهاد بود. برای استقلالی شدن با او صحبت کردم. آقا فرهاد به من اعتماد کرد و من هم به بهترین شکل ممکن جواب اعتماد او را دادم.

در مقطعی از اوج خود دور بودید و حتی هواداران و برخی کارشناسان فکر می کردند باید روی نیمکت بنشینید اما مجیدی از شما حمایت کرد. انتقاد آزاردهنده بود؟

من این انتقادات را قبول ندارم. فقط کمی وقت نذاشتم فقط به این دلیل که شما گل نمی خورید به این معنی نیست که یک بازیکن خوب کار نمی کند. گل نزدم اما بهترین بازی ها را انجام دادم و کادر فنی هم از من راضی بود. نمی دانم کجای دنیا یک بازیکن را با معیارهای گلزنی اش می سنجند. آیا هر بازیکنی که گل می زند باید بهترین بازیکن باشد؟ یا بازیکنی که گل نمی زند یا خیلی کم گل می زند اما همیشه موثر است، آیا بازیکن بدی است؟ کارشناسان باید مشکل را بررسی کنند. من در چند بازی گل نزدم و برخی از هواداران و خبرنگاران به من انتقاد کردند و گفتند این بازیکن گل نمی زند، خوب نیست و باید استراحت کند. اگر حرف آنها عادی بود، کادر فنی به راحتی می توانست من را که از چشم و ابروی من خوشش نمی آمد روی نیمکت بنشیند.

بهترین خاطره شما از فصل گذشته چه بود؟

روزهای خوبی داشتم اما بعد از بازی با فولاد که قهرمانی ما بود خیلی خوشحال بودیم. حالا همه خوب بودند و همه چیز خوب بود. بعد از بازی با تراکتور خیلی خوشحال بودم. آن دو تا از شیرین ترین روزهای من بود.

بهترین بازی ها کدام بودند؟

بازی با صنعت نفت شروع شد.

بهترین ژل؟

گلهای قشنگ زیادی داشتم انتخابش سخته ولی گلی که به فولاد زدم خیلی قشنگ بود. گل به تراکتور هم عالی بود. این دو تا گلیتر خیلی خوب بود.

چرا بعد از بازی با نساجی گریه کردی؟

در جام حذفی که به نساجی باختیم خیلی ناراحت شدم و گریه کردم. سوء تفاهم شد که به خاطر بازی بدم گریه کردم اما در آن بازی بد نبودم. با اینکه خیلی به نتایج اعتقادی ندارم اما نمره 7.5 را گرفتم و با اینکه تیم شکست خورد، در این مسابقه عالی بودم و کارشناسان هم آن را تایید کردند. حتی برخی از بازیکنان می گفتند تو فوق العاده ای. یکی از بهترین بازی های عمرم را انجام دادم. من خودم فقط 3 موقعیت درست کردم اما او با بدشانسی خراب شد. به دلیل بدتر شدن این شرایط، برخی گفته اند شما بدترین بازیکن زمین هستید. نمی دانم کجای دنیا بازیکنی به دلیل از دست دادن موقعیتش بدترین بازیکن زمین می شود. کریس رونالدو هم اوضاع را خراب می کند. همه موقعیت را از دست می دهند. ببینید شرایط چگونه پیش آمد و من چگونه شرایط را ایجاد کردم. از وسط زمین 80 متری تا محوطه جریمه حریف شروع کردم و شوت کردم و گل زدم، حالا چرا بد بودم؟ بعد از بازی هیچ رسانه و فضای مجازی ندیدم. فقط به خاطر تعصبی که نسبت به تیمم داشتم ناراحت بودم، تیمی که شکست خورد و حذف شد.

شما مهمان استقلال هستید؟

من قرارداد دارم منتظرم با باشگاه صحبت کنم و ببینم تمرینات کی شروع میشه.

نظرت در مورد جدایی از فرهاد مجیدی چیست؟

فکر می کنم آقا فرهاد دوست داشت بماند و دلیل دیگری هم برای رفتن داشت. من هم مثل بقیه وقتی این اتفاق افتاد شوکه شدم. آقا فرهاد استقلال را خانه خودش می دانست اما نمی دانم چرا رفت.

از مجیدی نپرسید چرا جدا شد؟

نه…

گفته می شود مجیدی از شما درخواست کرده که به تیم اتحاد کلبا بپیوندید.

آقا فرهاد همیشه من را دوست دارد، اما در مورد آن صحبتی نکرده ایم.

اردوی تیم ملی در قطر و بازی با الجزایر چگونه بود؟

من نمی توانم در مورد شرایط اردو صحبت کنم. می خواستیم بازی های دوستانه بیشتری داشته باشیم اما موفق نشدیم. خدا را شکر کادر فنی به من اعتماد کرد و به اردو دعوت شدم و بازی کردم. سعی کردیم در دیدار مقابل الجزایر شکست نخوریم اما متاسفانه موفق نشدیم.

نظر شما در مورد قهرمانی بدون شکست.

ما بچه های تیم از همان ابتدا دور هم جمع شدیم و متعهد شدیم که برای کسب بهترین نتیجه تلاش کنیم. ما به کسی قول قهرمانی ندادیم اما سعی کردیم بهترین نتیجه را بگیریم. خدا را شکر با درایت کادر فنی و همدلی و تلاش بچه ها این قهرمانی به دست آمد. خیلی خوشحالم که در جوانی و در اولین سال حضورم در یک تیم بزرگ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدم. در چند سال گذشته اتفاقات خوبی برای من افتاده است و امیدوارم ادامه دهم.

دیدگاهتان را بنویسید