دولت باید مصوبه کمیته اجرایی مجلس برای افزایش حقوق بازنشستگان را اجرایی کند

دولت باید مصوبه کمیته اجرایی مجلس برای افزایش حقوق بازنشستگان را اجرایی کند

معین الدین سعیدی گفت: رئیس جمهور انقلابی، همه ما روزی بازنشسته می شویم، صدای مستمری بگیران مستضعف را بشنوید، انتظار داریم دولت به مصوبه کمیسیون تطبیق مجلس در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان عمل کند.

وی افزود: همکاران عزیز در کمیته اجتماعی، مظلوم ترین گروه های بنگاهی معلمان طرح خرید خدمات هستند. انشاالله حتما این عزیزان را در طرح تغییر وضعیت کارمندی قرار می دهید و همچنین ترتیب نیروهای طرح سلامت 89 روزه را می دهید که در زمان ویروس کرونا حماسه آفرید.

ساعدی خاطرنشان کرد: مسئولان غیرمسئول وزارت نفت به چه حقی و با چه انگیزه ای سهمیه بنزین مردم استان سیستان و بلوچستان را کاهش داده اید؟ این قطعنامه را سریع و انقلابی بازنگری کنید.

بانکداری ایران یکی از ربوی ترین سیستم های بانکی دنیاست

وی افزود: مسئولان اقتصادی کشور از آنجایی که پس از 7 ماه نمی توانید مدیرعامل منطقه آزاد چابهار را انتخاب کنید، احتمالاً نیازی به این منطقه آزاد احساس نمی کنید. خواهشمند است دستور تعطیلی منطقه آزاد سازمان را صادر کنید زیرا از دست رفتن طلا متاسفیم. به ما رحم کن.»

ساعدی گفت: قدردان سخنان آیت الله مهامی در دیدار رئیس جمهور محترم هستیم که بیانگر دردهای مردم است.

عضو کمیته کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست شورای اسلامی تاکید کرد: در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، امسال مصادف با دومین سالگرد درگذشت بزرگ مرد بلوچستان، مرحوم حمید اله است. سردارزهی به مردم استان به ویژه ملت و مردم بزرگ دشتیاری. این مرگ را تسلیت می گویم.

دیدگاهتان را بنویسید