دولت دوازدهم؛ آینه درس پدافند غیرعامل / برنامه جامع ایمنی زیستی و تاج ارائه شده به دولت

ساعت: 12:57
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1786348

رئیس سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه باید درس های پدافند غیرعامل را از دولت دوازدهم بیاموزیم، گفت: دولت دوازدهم اعتقادی به پدافند غیرعامل ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار گلمرضا جلالی با اشاره به برخی برنامه های مهم سازمان پدافند غیرعامل در سال 1400 گفت: بحث پدافند غیرعامل. حفاظت.”

*دولت دوازدهم از حفاظت غیرعامل سوءتفاهم داشت

رئیس سازمان پدافند غیرعامل تاکید کرد: دولت دوازدهم از پدافند غیرعامل سوءتفاهم داشت، دولت قبل در پدافند غیرعامل کارشکنی های زیادی داشت.

جلالی با اشاره به اینکه باید از دولت دوازدهم درس حراست غیرعامل بیاموزیم خاطرنشان کرد: دولت دوازدهم اعتقادی به صیانت غیرعامل نداشت.

*دولت سیزدهم رویکرد اجرایی و درک بالایی از مسائل دارد

رئیس سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه دولت سیزدهم رویکرد اجرایی و درک بالایی از مسائل دارد، گفت: در دولت جدید به راحتی برنامه ها را اجرا و جلو می بریم.

* توسعه عمیق پدافند سایبری و زیرساخت های حیاتی در برابر تهدیدات، یکی از ماموریت های مهم سازمان برای حفاظت غیرعامل است.

جلالی توسعه عمیق پدافند سایبری و زیرساخت های حیاتی و مهم در برابر تهدیدات را یکی از برنامه ها و ماموریت های مهم سازمان پدافند دفاعی دانست و گفت: تلاش ما یا غیرممکن کردن تهدیدها و یا به حداقل رساندن آن است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به برنامه کلی این سازمان در حوزه پدافند بیولوژیک و تاج گذاری افزود: این برنامه ها را در خدمت دولت سیزدهم و ستاد ملی مبارزه با تاج و تخت ارائه می کنیم.

جلالی گفت: در بحث ارتقای آمادگی کلی کشور نیز دستورالعمل هایی را برای بخش های مختلف جمع آوری کردیم.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید