دولت شبانه روز در صدد رفع مشکل معیشتی و اقتصادی مردم است

ساعت: 11:30
تاریخ انتشار: 1301/10/16
کد خبر: 1922145

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور گفت: اکنون تمرکز اصلی ما بحث اقتصاد و معیشت مردم است و دولت شبانه روز تلاش می کند تا معیشت و اقتصاد مردم را رفع کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیدمجد میراحمدی معاون وزیر کشور پیش از ظهر امروز در دیدار آیت الله ساعدی در تالار محراب حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه اتفاقاتی که در این مدت در کشور رخ داد، اغتشاشات نبود بلکه جنگ ترکیبی بود. متفاوت است و غربی ها و سعودی ها سه هدف را از این جنگ ترکیبی دنبال می کردند.

وی با اشاره به اهداف جنگ ترکیبی دشمن، گفت: هدف اول دشمن براندازی نظام جمهوری اسلامی بود که با جدیت دنبال می کردند، هدف دوم مبارزه با اسلام بود که امام آن را پایه گذاری کرد. همین هدف، حمله به مساجد، نمادهای گرانبها و اسلامی و روحانیت بود و هدف سوم تجزیه ایران بود تا دیگر در جغرافیای غرب آسیا دولتی قدرتمند وجود نداشته باشد.

معاون امنیتی و امور داخلی وزیر کشور حضور مردم در میدان را برای پایان دادن به ناآرامی ها بسیار موثر ارزیابی کرد و افزود: از نظر ما وضعیت تمام نشده است و مشکل اصلی ما مشکلات معیشتی است که دشمن برای رفع آن تلاش می کند. بتوانید مردم را با خود ببرید.”

وی افزود: اکنون تمرکز اصلی ما بر موضوع اقتصاد و معیشت مردم است و دولت شبانه روز در تلاش است تا موضوع معیشت و اقتصاد مردم را سامان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید