دومین فاجعه در فوتبال ایران؛ عهدنامه این پرسپولیس

دومین فاجعه در فوتبال ایران؛  عهدنامه این پرسپولیس

سهراب انتصاری درباره شرایط پرسپولیس در 6 هفته باقی مانده از لیگ برتر و شانس این تیم برای قهرمانی گفت: پرسپولیس قبل از تعطیلات لیگ با چالش ها و حواشی زیادی روبرو بود. بعد از دربی، این تیم چندین بازی را به تساوی کشید و اگر در چند بازی اخیر در جام قهرمانی موفق می شد، شرایط کمی متفاوت بود. 6 بازی اخیر پرسپولیس مرگ و زندگی است و هر بازی فینال است. به نظر من اگر تیم گل محمدی از آن 6 بازی 5 برد و تساوی کسب کند 80 درصد شانس برد دارد، البته این کار در پایان فصل کار سختی است و 5 برد و تساوی در یک بازی بسیار سخت است. از بازی های پیشرو

وی ادامه داد: لیگ در این فصل کمی تضعیف شده است. ابتدا باید خودمان امتیاز بگیریم و بعد به فکر استقلال باشیم که به نظرم امتیاز از دست دادن است. بچه ها فقط برای به دست آوردن دل طرفداران باید با ناخن و دندان خود بازی کنند. پرسپولیس شایسته پیروزی در هر 6 بازی است. اگر تیم پنج بازی و یک تساوی را برد، شانس برد دارد.

مهاجم سابق پرسپولیس درباره برخورد انضباطی یحیی گل محمدی با مهدی عبدی گفت: از جزئیات آن اطلاعی ندارم اما وقتی این اتفاق افتاد قطعا بی انضباطی صورت گرفت. نظم و انضباط در هر تیمی مهم است. اگر هرکس ساز خودش را بزند، سنگ به سنگ بسته نمی شود. اولین چیزی که در هر باشگاهی به ذهن می رسد نظم و انضباط است. مهدی عبدی جوان است و ممکن است آینده درخشانی داشته باشد. او باید به خود بیاید. زمان مانند رعد و برق و باد می گذرد و با چشمک زدن فوتبالش تمام می شود.

انتصاری یادآور شد: عبدی باید قدر لباس های تنگ و جایگاه خود را بداند. او پسر خوب و فوتبالیست خوبی است و جوان است. پرسپولیس شرایط حساسی دارد و همه باید متحد باشیم. ما امسال سوپرکاپ و جام حذفی را از دست دادیم و هواداران ناراحت هستند و نباید آن را به اما اگر واگذار کنیم.

وی درباره عملکرد شیرزد تمیرف گفت: این بازیکن به تازگی به این تیم پیوسته و ملی پوش ازبکستان نیز هست. او 5، 6 بازی هم برای پرسپولیس انجام داده است اما اگر بخواهم حقیقت را بگویم ما بازیکنان ایرانی خیلی بهتری از او داریم. تمیروف نه تنها به خوبی پرسپولیس نیست، بلکه در حد لیگ برتر ایران نیست. او در 6 بازی قبلی حتی یک موقعیت نیمه ایجاد نکرده و کارهای عجیبی انجام می دهد. در لیگ ما بازیکنان درجه یک داریم که به خوبی این بازیکن نیستند.

انتظارات مبنی بر بسته شدن مجدد پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس به دلیل بدهی به آنتونی استوکس، گفت: برخی افراد مقصر این ماجرا هستند. هیئت مدیره باشگاه در آن زمان مقصر بود. مدیر عامل وقت صد در صد مقصر بود. جالبتر اینکه هیچ سوالی در مورد آنها وجود ندارد. به انصاری فرد بگویم بیا و توضیح بده که چه کار کردی؟ بازیکنی که یک بازی انجام داد چند هزار دلار گرفت و تیم را محکوم کرد. باشگاه با سیلی صورتش را سرخ نگه می دارد. قرارداد با استوکس فاجعه بارترین قرارداد فوتبال ما بعد از ویلموتس است. جالب اینکه هیچ سوالی از مدیران نپرسیدند. این مدیران مقصر اصلی هستند. مردم بدون هیچ چشمداشتی پرسپولیس را دوست دارند، با دیدن این اتفاقات با خود می گویند در این تیم چه خبر است؟

دیدگاهتان را بنویسید