دو سال بعد از مجلس یازدهم استیضاح وزیری وجود ندارد

دو سال بعد از مجلس یازدهم استیضاح وزیری وجود ندارد

روز جدید : مجلس یازدهم با شعارهای انقلابی روی کار آمد و می خواست دولت روحانی را در مسیر درست درس آموزی قرار دهد اما آنچه دو سال بعد شکل گرفت ناتوانی این مجلس در استفاده از ابزار نظارتی بود.

گلمعلی جعفرزاده ایمن آبادی در جلسه ارائه مجلس یازدهم گفت: مردم با مشکلاتی مواجه بودند و یا از تصمیم دولت ناراحت بودند، برای حل مشکلات خود به نمایندگان مجلس یا ائمه جمعه مراجعه کردند. اکنون با ایجاد برابری، همه کارمندان یکسان صحبت می‌کنند و مردم احساس می‌کنند که دیگر پناهگاهی برای بازدید نیست و کسی صدای آنها را نخواهد شنید، بنابراین فکر می‌کنند خانه امیدشان کور شده است.

وی با اشاره به ضعف نظارت مجلس بر دولت افزود: دو سال از مجلس یازدهم می گذرد. یک وزیر استیضاح نیست، یعنی همه وزرای دو دولت آقای روحانی و آقای رئیسی واقعاً سرشان شلوغ بود؟

این فعال سیاسی گفت: در اینکه همه باید از دولت و مسئولان حمایت کنند شکی نیست اما اکنون حمایت همه جانبه و کورکورانه دولت باعث شده مردم امیدشان را از دست بدهند چرا که فکر می کنند هیچکس از آنها حمایت نمی کند. به آرامی

وی دو سال آینده از عمر مجلس یازدهم را یادآور شد: این رئیس مجلس به دلیل ضعف ها و شبهاتی که دارد قدرت دفاع از مجلس را ندارد. امروز او در جامعه زیر سوال رفته است بنابراین مجلس برای برون رفت از این وضعیت باید به سمت هیئت رئیسه اتاق حرکت کند و فرد بهتری را به عنوان رئیس قوه مقننه انتخاب کند.

دیدگاهتان را بنویسید