دیدار دبیر کل فدراسیون فوتبال با مسئولان مالی و دپارتمان داوری فیفا


ساعت: 10:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890547

دبیرکل فدراسیون فوتبال با مسئولان معاونت امور مالی و داوری فیفا دیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون با اعضای دپارتمان داوری و همچنین مسئولان امور مالی فیفا دیدار و گفتگو کرد.

فهرست داوران بین‌المللی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی ایران، دوره‌های آموزشی داوری و همچنین راه‌اندازی VAR در ایران، شرکت‌های مورد تایید و آغاز آموزش داوران در پروژه کمک داور ویدیویی از موضوعات مطرح شده در این نشست بود. مذاکرات در این زمینه کار مثبتی انجام شد.

در این جلسه کلودیو مدیر اجرایی دپارتمان داوری فیفا نیز که در دوره هایی که کامرانی فر نیز یکی از نمایندگان داوری ایران در آن دوره از مسابقات بود، در جام جهانی 2010 و 2014 داوری می کرد.

کامرانی فر همچنین در ادامه جلسات و نشست های خود با مسئولان امور مالی فیفا، در خصوص راه های انتقال پول های بلوکه شده به فوتبال ایران و پروژه های عمرانی فدراسیون نیز با توجه به مشکلات و موانع موجود، جلسه مشترکی برگزار کرد و مذاکرات خوبی انجام شد. در همین راستا برگزار شد و به این نتیجه رسید که این امر با پیگیری امور بین الملل فدراسیون فوتبال و تعامل مسئولان مالی فیفا دنبال شود.

دیدگاهتان را بنویسید