دیدار سفیر چین در ایران با رئیس فدراسیون بسکتبال و تقدیم به حامد حدادی/ تاکید چانگ هوآ بر گسترش روابط ورزشی ایران و چین


ساعت: 20:50
تاریخ انتشار: 1401/03/30
کد خبر: 1877407

وی در دیدار با چانگ هوآ رئیس فدراسیون بسکتبال بر گسترش روابط ورزشی ایران و چین تاکید کرد و در تمرین تیم ملی بسکتبال ایران حضور یافت و به مناسبت ازدواج کاپیتان تیم ملی بسکتبال هدیه ای به حامد حدادی تقدیم کرد. تیم ملی ایران

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، چانگ هوآ سفیر چین در ایران امشب در دیدار با جواد داوری ضمن تبریک انتخاب وی به عنوان رئیس جدید فدراسیون گفت: از صمیم قلب برای شما آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با بهبود بیماری کرونا، رونق فعالیت های ورزشی و رویدادهای رقابتی افزایش می یابد تا روابط بین کشورها از جمله ایران و چین به ویژه در حوزه ورزش بهبود یابد.

چانگ هوآ گفت: من به عنوان سفیر چین در ایران از گسترش روابط دو کشور به ویژه در حوزه ورزش حمایت می کنم.

رئیس فدراسیون بسکتبال همچنین به روابط خوب ایران و چین در زمینه های مختلف اشاره کرد و تصریح کرد: بسکتبال ایرانی و چینی یکی از برترین قدرت های قاره کهن است و حضور بازیکنان بزرگی چون حامد حدادی، صمد نیکا بهرامی و … بهنام یحچالی و مهدی کامرانی در چین با همکاری و تعامل خوبی بین دو کشور همراه بود.

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: به عنوان بازیکنی که در چین در میادین ملی بازی کردم همیشه خاطرات خوبی دارم و معتقدم روابط دو کشور در عرصه ورزش هم افزایی و ظرفیت تعامل بیشتری دارد.

پس از آن دیدار، سفیر چین در تمرین تیم ملی بسکتبال ایران حضور یافت و گفت: زمانی که خبر ازدواج حامد حدادی را شنیدم بسیار خوشحال شدم و همیشه به خوبی به یاد دارم که او سابقه بازی در لیگ چین را داشته است. به عنوان یک قهرمان بزرگ.”
من انجامش میدم.

چانگ هوآ در پایان این دیدار هدیه عروسی را به حامد حدادی کاپیتان و ستاره سرشناس بسکتبال ایران تقدیم کرد که با تشویق ملی پوشان همراه شد.

دیدگاهتان را بنویسید