دیدار نماینده شورای اسلامی با رئیس فدراسیون ووشو


ساعت: 11:53
تاریخ انتشار: 06/01/1401
کد خبر: 1891975

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در شورای اسلامی در بازدید از فدراسیون ووشو با صدیقی رئیس این فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمدرضا نماینده مردم شریف کوهدشت و رومشکان استان لرستان با حضور در فدراسیون ووشو در شورای اسلامی با امیر صدیقی دیدار و گفتگو کرد.

خجت الاسلام پس از دیدار با رئیس فدراسیون ووشو از آکادمی تیم های ملی بازدید کرد.

خلاصه: توسعه ووشو در نقاط دورافتاده کشور ستودنی است

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس از ووشو به عنوان مدال آور و یکی از پرچمداران این رشته ورزشی در کشور نام برد.
حجت الاسلام محمدرضا واعظی در این دیدار اظهار داشت: تمام تلاش خود را برای بهبود عملکرد این زمین ورزشی به کار خواهم گرفت تا جوانان دغدغه مند بدون دغدغه به کار خود ادامه دهند.
وی افزود: اکنون که یک وزیر ورزش در راس ورزش کشور قرار دارد، انتظار می رود به این گونه رشته های مدال آور توجه بیشتری شود که همین طور است.
نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت: با توجه به هیئت های متعدد فدراسیون ووشو نیاز به توجه بیشتری دارد چرا که نتیجه توجه به ووشو در کسب افتخار برای جمهوری اسلامی ایران در بازی های المپیک آسیایی دیده می شود. .
حجت الاسلام وسعت توسعه ووشو در نقاط دورافتاده کشور را خوب ارزیابی کرد و تصریح کرد: علاقه مندان بی شماری در شهرستان کوهدشت به این رشته ورزشی مشغول هستند و حتی سالن ویژه ای نیز توسط اداره ورزش و جوانان ووشو در نظر گرفته شده است. هیئت شهری که باید با کمک فدراسیون تجهیزات اولیه آن تامین شود چرا که توجه به اقصی نقاط کشور و توسعه متوازن یکی از دغدغه های مسئولان فدراسیون ووشو است.

صدیقی: سال پرکاری در پیش داریم

امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشوی جمهوری اسلامی ایران نیز ضمن خیرمقدم به نماینده مردم شریف کوهدشت و رومشکان، حضور وی در این فدراسیون را مایه مباهات جامعه ووشوی کشور دانست.

وی بیان کرد: امسال سال پرترافیک فدراسیون در عرصه بین المللی است و اعزام نوجوانان کوراش از سراسر جهان به تایلند و مسابقات آسیایی هندوستان و همچنین شرکت در مسابقات قهرمانی ووشوی جوانان جهان در اندونزی از جمله این موارد است. اقدامات این فدراسیون نیاز مبرمی به حمایت مالی داریم.

رئیس فدراسیون ووشو افزود: تا این موقع از سال حدود 40 هزار ورزشکار سازمان یافته در این رشته فعالیت می کنند که با تلاش های ارزنده هیأت های استانی و شهرستانی احتمال می رود به 80 هزار نفر برسد.

علیرضا بهرمن سرپرست دبیرکل فدراسیون ووشو و حسن کوه کمری رئیس کمیته جیت کندو در این جلسه حضور داشتند و در پایان شمشیر باریک ووشو (جینشو) به خجت الاسلام محمدرضا نماینده کوهدشت اهدا شد. مردم و رومشکان توسط امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو.

دیدگاهتان را بنویسید