دیدار نمایندگان کنفدراسیون ورزش ناشنوایان آسیا با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش


ساعت: 09:33
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913640

رئیس و اعضای کنفدراسیون ورزش ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه با دکتر کشاورتز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش ناشنوایان، رئیس، دبیر کل و خزانه دار کنفدراسیون ورزش ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه که برای بازدید از اماکن ورزشی کیش و دیدار با مسئولان به کشورمان سفر کرده اند، با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش

در ابتدای این نشست عزیزاله فضاپور گزارشی از بازدید مهمانان از اماکن ورزشی جزیره کیش ارائه کرد و سپس دکتر محمد پرگر رئیس کنفدراسیون ورزش ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه به بیان انتظارات این کنفدراسیون از فضاهای ورزشی جزیره کیش پرداخت. میزبانی بازی ها

دکتر پرگر با بیان اینکه درخواست های متعددی برای میزبانی بازی های آسیایی 2024 به کنفدراسیون رسیده و در نهایت پس از رایزنی ها، میزبانی این بازی ها به جمهوری اسلامی ایران داده شد، اظهار کرد:

رئیس ایران کنفدراسیون ورزش ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه اعلام کرد: جزیره کیش پتانسیل بالایی برای میزبانی این رویداد بزرگ دارد اما باید امکانات سخت افزاری برای حضور بیش از 2800 ورزشکار زن و مرد در این جزیره فراهم شود. فدراسیون ما از اتصال حمایت می کنیم و گزارش هایی دریافت خواهیم کرد و امیدواریم سال آینده که به همراه همکاران خود در جزیره کیش حضور داشته باشیم شاهد رشد و توسعه این امکانات باشیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در حاشیه این نشست گفت: مایه مباهات و خرسندی است که میزبانی این مسابقات به جمهوری اسلامی ایران و جزیره کیش سپرده شده است. از روزی که این خبر در رسانه ها منتشر شد، تامین شرایط میزبانی در دستور کار قرار گرفت و جزو اولویت های کاری ماست.

دکتر کشاورز با بیان اینکه بعد از انقلاب این بزرگترین میزبان کشورمان است، افزود: تمام تلاش خود را می کنیم تا میزبان شایسته ای باشیم و تمامی نیازهای موجود را برای برنامه ریزی اقدامات عملیاتی و اجرایی شناسایی کنیم.

وی در پایان با اشاره به زمان اندک باقی مانده تا آغاز این مسابقات گفت: تمام وقت خود را به کار می گیریم تا شرایط میزبانی مساعد فراهم شود اما از امروز جلسات ماهانه این ستاد را در کیش برگزار می کنیم و این موضوع به روند عملیاتی اتفاق بیفتد، کارها تا حصول نتایج مثبت ادامه خواهد داشت و ما هر هفته در نزدیکی این بازی ها جلساتی خواهیم داشت.

دکتر فراهانی نایب رئیس فدراسیون، انحبایر جنجی، هنگ توک لیم، دبیر کل و خزانه دار کنفدراسیون ورزش ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه، سید علیرضا محسنی، مدیر تشریفات فدراسیون و سلیم پور، سرپرست جزیره کیش هیئت ناشنوایان از جمله حاضران در این جلسه بودند.

دیدگاهتان را بنویسید