رئیسی: مسؤولان وظایف مهمی برای شکل دادن به آموزش و پرورش در تراز انقلاب اسلامی دارند/ زمینه سازی برای پرورش افراد با فرهنگ، کارآمد، مؤمن و انقلابی در کشور هدف نهایی این مسیر است.

رئیسی: مسؤولان وظایف مهمی برای شکل دادن به آموزش و پرورش در تراز انقلاب اسلامی دارند/ زمینه سازی برای پرورش افراد با فرهنگ، کارآمد، مؤمن و انقلابی در کشور هدف نهایی این مسیر است.

رئیس جمهور سید ابراهیم رئیسی با بیان اینکه خیرین مدارس اقدامات ماندگار و مهمی را در امر تعلیم و تربیت انجام داده اند، گفت: مهمتر از همه این است که این مدارس به کارخانه های عظیم انسان سازی تبدیل شوند که معلمان نقش محوری در تربیت افرادی دارند که آینده سازند. من دارم.

رئیس جمهور با بیان اینکه خیرین مدارس اقدامات ماندگار و مهمی را در آموزش و پرورش انجام داده اند، گفت: مهمترین نکته این است که این مدارس به کارخانه های عظیم انسان سازی تبدیل شوند که معلمان نقش محوری در تربیت انسان های آینده ساز دارند.

سید ابراهیم رئیسی بعدازظهر امروز پنجشنبه در اولین بخش از برنامه های سفر به شهر ری که در مجموعه بازدیدهای سایت از شهرستان های استان تهران انجام شد، در مراسم افتتاحیه 1100 پروژه وزارت آموزش و پرورش در سراسر کشور با یادآوری زحمات شهیدان رجایی، باهنر و مرحوم پرورش در سراسر کشور گفت: خیرین مدرسه ساز اقدامات ماندگار و مهمی در آموزش و پرورش انجام داده اند اما مهمتر از همه این مدارس در حال تبدیل شدن به انسان ساز عظیم هستند. کارخانه هایی که در آن معلمان نقش اصلی را در تربیت افرادی دارند که آینده را می سازند.

رئیسی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات خوبی در زمینه آموزش و پرورش انجام شده است، اما آنچه انجام شده کافی نیست، خاطرنشان کرد: متولیان و خیرین آموزش و پرورش وظایف مهمی برای برابری آموزش و پرورش با انقلاب اسلامی دارند. فراهم کردن زمینه برای پرورش افراد بافرهنگ، کارآمد، مؤمن و انقلابی در کشور هدف نهایی این مسیر است.

رئیسی در ادامه سخنان خود با اشاره به افتتاح 1100 پروژه آموزشی و پرورشی خاطرنشان کرد: با همکاری دولت و خیرین می توان در برخی مناطق که کمبود فضای آموزشی و آموزشی وجود دارد بسترهای مناسبی برای تحصیل دانش آموزان فراهم کرد. مدت کوتاهی

رئیس جمهور تصریح کرد: مشارکت خیرین در ساخت مدرسه برای تربیت آینده سازان کشور و تحویل آنها به جامعه نمونه درخشان باقیمانده آل صالح و صدقه جاری است.

رئیس جمهور در ابتدای سخنان خود اعیاد ماه رجب از جمله ولادت حضرت علی (ع) و بعثت نبی مکرم اسلام را تبریک گفت و این اعیاد را ایام بسیار ارزشمند و ماندگار در زندگی دانست. از بشریت گفت: چهل و چهارمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی را باید مساوی با ماه دانست، رجب را به فال نیک گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید