رئیس جمهور وارد فرودگاه بین المللی بیرجند شد


ساعت: 08:59
تاریخ انتشار: 1301/09/24
کد خبر: 1917951

اکنون آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور انقلابی و مردمی جمهوری اسلامی ایران وارد فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شرقدقایقی پیش آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور انقلابی و مردمی جمهوری اسلامی ایران وارد فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند شد و مورد استقبال آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی قرار گرفت. زوانات استاندار خراسان جنوبی و جمعی دیگر از مسئولان استانی.

خراسان جنوبی مقصد نخستین سفر دور دوم سفرهای رئیس جمهور منتخب است و دیدار با مردم بیرجند در ورزشگاه آزادی و بازدید از شهرهای نابندان و قاین از جمله برنامه های رئیس جمهور در این سفر دو روزه است.

هر یک از وزرا و معاون رئیس جمهور نیز به برخی شهرستان های استان سفر خواهند کرد.

در این سفر سه پروژه بزرگ با حضور رئیس جمهور افتتاح می شود که این پروژه ها نقش مهمی در ایجاد اشتغال در خراسان جنوبی و رشد اقتصادی استان خواهند داشت.

راه اندازی واحد توانبخشی مجتمع فولاد قائنات با سرمایه گذاری 5 هزار میلیارد تومانی و اشتغال مستقیم 450 نفر از جمله طرح هایی است که در این سفر رونمایی می شود.

کشف دو طرح از کارخانه لاستیک Kirtire نیز از دیگر پروژه هایی است که باید کشف شود، یکی از این پروژه ها یک دستگاه پیچیده تولید لاستیک تک مرحله ای است.

بهره برداری از پرس پخت لاستیک 23 که 78 هزار دلار ارزان تر از نمونه خارجی است از دیگر طرح های قابل افتتاح است.

احداث فاز 2 تصفیه خانه بیرجند از دیگر طرح هایی است که در سفر آقای رئیسی به خراسان جنوبی اجرا می شود.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در این سفر با فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران استان نیز دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید