رئیس پلیس راه: در تصادف دو دستگاه پژو 9 نفر به طور کامل در آتش سوختند. آیا تی ان تی در ماشین ها وجود داشت؟

رئیس پلیس راه: در تصادف دو دستگاه پژو 9 نفر به طور کامل در آتش سوختند.  آیا تی ان تی در ماشین ها وجود داشت؟

روز جدید سردار سید کمال هادیان فر، ناظر پلیس راهور گفت: اخیرا تصادفی بین 2 خودرو پژو رخ داد که 9 نفر از این 2 خودرو به طور کامل در آتش سوختند. آیا تی ان تی در این خودروها وجود داشت؟ وی گفت: خودروسازی ما مناسب و امن نیست. اگر خودروسازی کشور را با 4 خودروساز برتر دنیا از نظر زیبایی، ایمنی، کیفیت و ابزار مقایسه کنیم، خودروسازان داخلی چه دارند؟ بنابراین صنعت خودروسازی کشور مناسب نیست و خودروسازان در این بخش امنیت ندارند.

سردار سید کمال هادیانفر گفت: خودروسازی ما سالم و بی خطر نیست. اگر خودروسازی کشور را با 4 خودروساز برتر دنیا از نظر زیبایی، ایمنی، کیفیت و ابزار مقایسه کنیم، خودروسازان داخلی چه دارند؟ بنابراین صنعت خودروسازی کشور مناسب نیست و خودروسازان در این بخش امنیت ندارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به گفته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی، هیچ یک از این قوانین در حوزه قوانین و مقررات بازدارنده نیست و باید در این زمینه اقدامات مناسبی انجام شود.

او می گوید: «سالانه 300 هزار مجروح تصادف و 17 هزار کشته داریم که 504 میلیارد تومان هزینه مستقیم و غیرمستقیم دارد.» بنابراین اگر دولت در این زمینه کمک کند مثل سودی است که به کشور بازمی گردد. .

هادیان فر درباره اربعین گفت: بیشتر حوادث این بخش مربوط به عدم تقسیم جاده، خستگی و خواب آلودگی است. امسال بیش از 2 میلیون نفر برای اربعین ثبت نام کرده اند که قرار است 9 روز مانده به اربعین امسال آغاز شود. به همین دلیل باید مدیریت زمان داشته باشیم. 3 مرز مهران، چذابه و شلمچه بیشترین تردد را خواهند داشت که 65 درصد آن از مرز مهران خواهد بود.

وی گفت: بیشترین حوادث را در شهریور خواهیم داشت و آخرین سفرهای مردم از 15 شهریور آغاز می شود و پرترددترین مسیرها به سمت خراسان رضوی، گیلان و مازندران خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید