رئیس: یک کشور بدون دست به دست بیگانگان می تواند مستقل و مقاوم باشد

رئیس: یک کشور بدون دست به دست بیگانگان می تواند مستقل و مقاوم باشدروز جدید : رئیس جمهور با حضور در مجتمع پتروشیمی خراسان در جریان روند توسعه این واحد تولیدی قرار گرفت.

سیدابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در ابتدای سفر دولت مردمی به استان خراسان شمالی از پتروشیمی خراسان بازدید کرد و از نزدیک روند توسعه این واحد تولیدی را زیر نظر گرفت و دستورات لازم را برای رفع مشکلات آن صادر کرد.

رئیس جمهور در بازدید از این واحد تولیدی که از سال 96 آغاز به کار کرده است، گفت: توسعه این واحد تولیدی نیازمند کار جهادی و انقلابی است.

رئیسی در جمع کارگران پتروشیمی هراسان ضمن استماع مشکلات و دغدغه های کارکنان این مجموعه تولیدی، از حضور این بستگان ابراز خرسندی کرد و گفت: تلاش شما کارگران و کارکنان این واحد تولیدی موجب قوت خواهد شد. امنیت و عزت کشور است.»

رئیسی افزود: کشوری می تواند مستقل و پایدار باشد که استقلال اقتصادی و تولید عالی داشته باشد و در مقابل بیگانگان انگشتی نباشد و در نتیجه دارای اقتصادی مقاوم در برابر تکانه های اقتصادی باشد.

رئیسی با تقدیر از تمامی مدیران این مجتمع پتروشیمی گفت: اقداماتی از جمله جایگزینی پساب با آب شرب مصرفی در حال حاضر در این واحد تولیدی، افزایش تولید و اشتغال و رفع مشکل مسکن کارگران برای توسعه این واحد تولیدی ضروری است. .
رئیس جمهور همچنین بر لزوم استفاده از نیروهای بومی در طرح توسعه پتروشیمی خراسان تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید