رابطه سیاه داماد با نامادری عروس فقط 14 سال داشت!

رابطه سیاه داماد با نامادری عروس فقط 14 سال داشت!

روز جدید : مرد میانسالی که همسر 17 ساله اش را کشت، شش سال بعد از جنایت با رضایت والدینش آزاد می شود. این نوجوان معتقد بود که همسر و نامادری او رابطه پنهانی دارند.

در این پرونده شاهین 43 ساله متهم به قتل همسر 17 ساله خود بنفشه است. بنفشه در 23 آوریل 1989 در حالی که چاقو خورده بود درخواست کمک کرد. وقتی مردم به بنفشه رسیدند در حالی که او آخرین نفس خود را می کشید، او شوهرش را عامل حمله معرفی کرد. بنفشه به بیمارستان منتقل شد اما تلاش پزشکان برای نجات جان او بی نتیجه ماند.

با مرگ یک زن 17 ساله، پرونده قتل در تیم جنایی تهران تشکیل شد. ماموران در تحقیقات خود دریافتند بنفشه سه سال پیش در حالی که 14 سال بیشتر نداشت با مردی 40 ساله ازدواج کرده است. پس از مدتی بنفشه به رابطه شاهین و نامادری اش مشکوک شد و این آغاز اختلاف آنها بود. پس از این درگیری ها، این نوجوان و همسرش تصمیم گرفتند بدون طلاق به طور جداگانه زندگی کنند.

تحقیقات در مورد بازداشت شاهین ادامه داشت تا اینکه یک ماه بعد او در تاکستان شناسایی و دستگیر شد. متهم در بازجویی ها به قتل اعتراف کرد و گفت: این قتل را به دلیل مشکوک بودن همسرش انجام داده است.

پس از تکمیل تحقیقات، شاهین در شعبه ۷۴ دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد. شاهین در آن جلسه اتهامات خود را رد کرد و گفت: سه سال قبل از آشنایی با بنفشه، زنی را از فیلیپین به ایران آورده بودم و در تهران از او مراقبت می کردم. البته فقط برای ثواب این کار را می کردم تا اینکه با نامادری بنفشه آشنا شدم. از آنجایی که نتوانستم با یک فیلیپینی ازدواج کنم به مادر بنفشه گفتم برای من یک دختر ایرانی پیدا کند و او به من گفت که بنفشه دختر ناتنی او همین است. به ملاقات بنفشه رفتم و با او ازدواج کردم. وقتی بنفشه همسر من شد ۱۴ سال بیشتر نداشت. وقتی زندگی ام را با او شروع کردم، متوجه شدم که او خیلی جوان است و چیزی از زندگی مشترک نمی داند و معنای برخی مسائل را نمی فهمد. همسرم به جای اعتراف به اشتباهاتش، مرا متهم کرد که با نامادری اش رابطه داشته ام که من نبودم. در آن سالها صاحب فرزند شدیم. با این حال، ادامه این زندگی فایده ای نداشت. من حق را به بنفشه دادم و تصمیم گرفتیم از هم جدا شویم. با اینکه هنوز از هم جدا نشده بودیم برایش خانه اجاره کرده بودم. من خودم بچه را گرفتم. روز حادثه با من تماس گرفت و گفت می خواهد بچه را ببیند و چند روزی پیش بچه ما باشد. قبول کردم و بچه را آوردم تهران. بچه را به بنفشه دادم و دوباره به تاکستان برگشتم. اواخر شب بود که بنفشه زنگ زد و گفت دیگر حوصله بچه را ندارد و از من خواست او را ببرم. من هم دوباره به تهران آمدم. بچه را از او گرفتم و برگشتم. نزدیک تاکستان بودم که خانواده بنفشه خبر کشته شدن او را دادند.

نامادری مادر بنفشه نیز در دفاع از اتهام خود گفت: من با دامادم رابطه نداشتم. از شوهرم طلاق گرفتم چون او بدبین بود. شوهرم همیشه به من تهمت می زد، بنفشه فکر می کرد من با برادر شوهرم رابطه دارم.

پس از رسیدگی به این پرونده، قضات پرونده، شاهین را به درخواست پدرزنش به قصاص و شلاق محکوم کردند. مادر بنفشه نیز به سه سال زندان و 99 ضربه شلاق محکوم شد.

این حکم در شعبه بیست و هفتم دادگاه عالی مهر تایید شد که شاهین توانسته با پرداخت مهریه رضایت اولیای دم را جلب کند.

بدین ترتیب وی در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران به جهت جنبه عمومی جرم محاکمه و به موجب ماده ۶۱۲ قانون مجازات اسلامی به شش سال و پنج ماه حبس تعزیری محکوم شد. این مرد پس از صدور حکم نامه کتبی به دادگاه ارائه کرده و به زودی آزاد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید