رازقی از نظر مردم رشت بهترین رستوران رشت است


ساعت: 17:29
تاریخ ارسال: 1301/05/13
کد خبر: 1887924

غذاهای شمالی یکی از نمادهای این منطقه است که فرهنگ هر نقطه از شمال ایران را نشان می دهد.

به گزارش خبرگزاری دانا، غذاهای ایرانی به ویژه غذاهای شمالی به یکی از مهم ترین بخش های سفر و گردشگری ایرانیان در کشور تبدیل شده است. برای دیدن بهترین رستوران رشت به لینک مربوطه مراجعه کنید.

غذاهای شمالی یکی از نمادهای این منطقه است که فرهنگ هر نقطه از شمال ایران را نشان می دهد.

شهرهایی مثل رشت و گیلان غذاهای بسیار متنوعی دارند و غذاهای لذیذ و فوق العاده ای از مواد اولیه مرغوب و کاملا سالم درست می کنند.

بهترین رستوران رشت

آب و هوای مناسب و رویش انواع گیاهان و محصولات ارگانیک، شهرهای شمالی ایران را پر از غذاهای رنگارنگ با طعم های منحصر به فرد و منحصر به فرد کرده است. امروزه در رشت و سایر شهرهای شمالی ایران، رستوران های سنتی بسیاری با کیفیت و ویژگی های متفاوت وجود دارد. برای شناخت بهترین رستوران رشت و بهترین رستوران گیلان تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.


clip image002 خبر خاکستری


انواع غذاهای سنتی رشت

غذا برای مردم گیلان بسیار مهم است و به عنوان یکی از مهم ترین جنبه های زندگی مردم این منطقه شناخته می شود. اهمیت این موضوع را می توان در تنوع غذاهای این استان به ویژه در رشت که مرکز استان گیلان است دید. وجود گیاهان مختلف، پرندگان و جانوران دریایی راه را برای ایجاد غذاهای متنوع باز کرد.

علاوه بر این، از انواع طعم های لذیذ مانند سس انار، سیر، روغن زیتون نیز نباید غافل شد زیرا از ترکیبات ثابت غذاهای گیلکی هستند و اصالت آن را مشخص می کنند. غذاهای این منطقه اغلب با سیر، بادمجان و گوجه فرنگی درست می شود که ارزش غذایی بسیار بالایی دارد.

علاوه بر این، برنج گیلان که در همه جای دنیا شهرت دارد، اغلب به جای نان در غذاها استفاده می شود.

به هر نقطه از رشت و تقریباً در سراسر استان گیلان بروید، کباب ترش و میرزا قاسمی را در منوی تمام رستوران ها خواهید دید. اما این غذاها و سایر غذاهای گیلکی از چه چیزی ساخته شده اند؟

  • میرزا قاسمی: یکی از معروف ترین و محبوب ترین غذاهای رشت میرزا قاسمی است. دستور تهیه این غذا بسیار ساده است و طعم بسیار خوبی دارد. برای تهیه میرزا قاسمی ابتدا بادمجان ها را کبابی کرده و مقداری گوجه فرنگی خرد شده به آن اضافه کنید. در آخر مقداری تخم مرغ با مقداری سیر به غذا اضافه کنید. این غذا معمولا در تمامی رستوران های گیلان و رشت موجود است و به عنوان غذای اصلی منو شناخته می شود.
  • تره شور: سیر یکی از مواد اصلی غذای گیلکی است. ترش تره یکی دیگر از غذاهای معروف شمالی است که با سیر فراوان درست می شود. برای تهیه آن سیر را به همراه سبزیجات معطر تفت داده و سپس برنج، زردچوبه و تخم مرغ را به این غذا اضافه می کنند. ترکیب این مواد طعمی متفاوت و ناب را ایجاد می کند که تا مدت ها فراموش نخواهید کرد. ترش تره به عنوان یک غذای اصیل گیلانی در تمام رستوران های شمالی کشور موجود است و طرفداران زیادی دارد.
  • نازخاتون: بادمجان، سیر، گوجه فرنگی، آب انار، گردو و سبزیجات معطر از مواد اصلی این غذای خوشمزه هستند. ترکیب مواد در آشپزی نوردیک به عنوان یک هنر شناخته می شود. تمام مواد موجود در این غذا بسیار مغذی و سرشار از ویتامین های مفید است. ویتامین هایی مانند A، B، کلسیم و پتاسیم در این غذا یافت می شود که آن را به یک ماده غذایی با ارزش تبدیل می کند.
  • انار بیج: راز اصلی این غذای خوشمزه استفاده از سبزی مخصوص گیلانی است. انار پیچی از کوفته های سرخ شده که در رب انار می ریزند درست می شود این خورش گیلانی به عنوان یک غذای کامل برای شام یا ناهار سرو می شود. انار بیج شباهت زیادی به خورش فسنجان دارد و طعم ترش آن تا حدودی شبیه این غذا است.
  • کباب ترش: یکی دیگر از غذاهای محبوب و محبوب گیلانی کباب ترش است. طعم این کباب آنقدر بی نظیر است که سیر نمی شوید. کباب ترش با افزودن کمی رب انار، گردو و سبزی خشک به گوشت تهیه می شود. گوشت طعم بسیار خوبی به خود می گیرد و در نهایت گوشت چاشنی شده کباب می شود. این غذا در تمام منوها نیز وجود دارد رستوران های رشت و گیلان موجود است.

بهترین رستوران رشت کجاست؟

اگر قصد دارید غذاهای رشت و گیلان را امتحان کنید، بهتر است به یک رستوران با کیفیت بروید. رستوران های رشت و گیلان کیفیت متفاوتی دارند. با کیفیت ترین رستوران گیلان و رشتمشمول مجموعه رستوران رزاقی ف. این مجموعه انواع غذاها به ویژه غذاهای گیلکی را ارائه می دهد بهترین رستوران رشت معروف. در ادامه با ویژگی ها و مشخصات این رستوران بیشتر آشنا می شویم.

رستوران در رشت

یک رستوران خوب استانداردهای مختلفی دارد و این استانداردها کیفیت اولیه رستوران را تعیین می کند. غذا خوردن در محیطی آرام و زیبا یکی از مهم ترین ویژگی های یک رستوران با کیفیت است. مجموعه رستوران رزاقی با داشتن این خصوصیات بهترین رستوران گیلان و بهترین رستوران رشت او بلند شده است.

تجربه خوب با غذاهای خوشمزه

یکی از ویژگی ها کلید رستوران رزاقی، تجربه مثبت مشتری از این مجموعه. طبق نظر مشتریان این رستوران به عنوان بهترین رستوران منطقه غذایی گیلکی شناخته می شود.

  1. غذای لذیذ: کیفیت غذا در رستوران ها درجه یک است. انواع غذاهای شمالی خوب و خوشمزه همه روزه در این رستوران موجود است. تنوع منو و استفاده از محصولات تازه و درجه یک از ویژگی های اصلی این رستوران کیلگی است. همه مواد از بهترین مزارع و مزارع در سراسر کشور تهیه شده و روزانه مورد استفاده قرار می گیرد. در این رستوران علاوه بر غذاهای سنتی گیلان، انواع غذاهای ایرانی و غذاهای ملل نیز برای ناهار و شام سرو می شود.
  2. خدمات خوب و به موقع: رستوران رزاقی بهترین خدمات و خدمات مشتریان را دارد. غذا با کمترین تاخیر و در سریع ترین زمان ممکن به صورت تازه و گرم روی میز مشتری قرار می گیرد.
  3. محیطی شیک و مجلل: محیط شیک و مدرن این رستوران آن را به مجلل ترین رستوران رشت تبدیل کرده است. فضای رستوران بسیار صمیمی و دوستانه است و شما به راحتی به تمامی امکانات آن دسترسی دارید. فضای رستوران بسیار آرام و دلنشین است و برای همه مشتریان در هر سن و سلیقه ای مناسب است.
  4. موقعیت مکانی مناسب: موقعیت مکانی رستوران یکی از موارد مهمی است که بسیاری از مشتریان به آن اهمیت می دهند. شعبه های زیادی از رستوران رزاقی در اطراف رشت پراکنده است. شعبه گلسار یکی از چندین شعبه این رستوران است که در گلسار نبش خیابان 123 واقع شده است. دسترسی به این شعبه بسیار آسان است و فضای پارک کافی برای مشتریان وجود دارد.
  5. سرآشپزهای حرفه ای و خبره: برای تمامی اقلام این رستوران که شامل غذاهای محلی گیلان، غذاهای ایرانی و غذاهای ملل می باشد، سرآشپزهای حرفه ای و خبره مجزایی وجود دارد که هر کدام به صورت تخصصی غذای مورد نظر را تهیه می کنند.
  6. بهداشت و نظافت: کلیه امکانات و امکانات این مجموعه کاملاً بهداشتی بوده و میزهای غذاخوری به طور مرتب نظافت می شوند. تمامی استانداردهای نگهداری مواد غذایی و مواد اولیه در رستوران درد رزاقی به شدت رعایت می شود.
  7. قیمت مناسب: با توجه به لوکس بودن رستوران، قیمت تمامی اقلام مناسب و مناسب است و رضایت مشتری از قیمت موید این امر است.
  8. ساعت کاری رستوران رزاقی شعبه گلسار: از ساعت 7 الی 11 صبحانه به صورت بوفه به صورت حضوری سرو می شود و بسته های صبحانه متنوعی نیز در اختیار شما قرار می گیرد. از ساعت 12:00 تا 19:00 نیز برای سرو ناهار رزرو شده است. سرور به صورت حضوری و در فضای باز برای تمامی اقلام رستوران در دسترس است.
  9. موسیقی زنده: در برخی روزها موسیقی زنده نیز در رستوران اجرا می شود. با مراجعه به رستوران پیچ می توانید از برنامه های اجرای موسیقی در این مجموعه مطلع شوید.

بزرگترین گروه رستوران های شمال کشور

رستوران رزاقی اولین و بزرگترین گروه رستورانی در شمال کشور است که همه روزه و در هر زمان، انواع غذاهای ملی، ایرانی و محلی گیلان را عرضه می کند. این مجموعه با چندین سال سابقه رستوران داری به محبوب ترین رستوران های شمال کشور تبدیل شده است.

وجود بیش از 120 نوع غذا در منوی رستوران رزاقی که برای هر سلیقه و ذائقه ای مناسب است، از مهم ترین ویژگی های این رستوران است. اپلیکیشن سفارش غذا رستوران رزاقی به عنوان یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های سفارش غذا در گیلان شناخته می شود.

از ویژگی های این اپلیکیشن می توان به سفارش سریع غذا و امکان پرداخت آنی اشاره کرد که مشتریان زیادی از آن پشتیبانی می کنند. برای اطلاعات بیشتر در مورد رستوران های رزاقی می توانید به سایت این مجموعه مراجعه کنید https://www.razeghigroup.com/ نگاه کن

دیدگاهتان را بنویسید