راز بقا ایجاد دوقطبی در کشور است/اصلاح طلبان نظریه «بدون غرب هیچ کاری انجام نمی شود» را به کار می برند.


ساعت: 10:37
تاریخ انتشار: 1401/03/09
کد خبر: 1842500

یکی از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه راهبرد و رمز بقای اصلاح طلبان ایجاد دوقطبی در کشور است، گفت: این جریان سیاسی در تلاش است تا با استفاده از این راهبرد جریان انقلابی را از بین ببرد و گرد و غباری را که به وجود آمده است. فضای حاکم بر کشور».

حمیدرضا ترگی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی راه دانا؛ وی با اشاره به اینکه یکی از عواملی که جریان اصلاحات را در کشور منزوی می کند و سرمایه اجتماعی آنها را از بین می برد، اتحاد ملت حول محور ارزش های انقلاب اسلامی و رهبری حضرت آیت الله خامنه ای است، گفت: هر چه این همگرایی بیشتر شود. همانطور که سیاست های آنها پیشرفت می کند و موقعیت اجتماعی آنها به حداقل می رسد.

وی با اشاره به اینکه جریان اصلاحات حیات خود را در ایجاد دوقطبی و افزایش شکاف نسلی، قومیتی، دینی و سیاسی می بیند، خاطرنشان کرد: در تمام اتفاقاتی که در کشور می گذرد و می تواند به این کاستی ها کمک کند، پاها و حضور را نفی کنید. جریان اصلاح طلب در تلاش برای تقویت آن دیده می شود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه راهبرد و راز بازماندگان اصلاح طلب ایجاد دوقطبی در کشور است، ادامه داد: این جریان سیاسی سعی دارد با استفاده از این راهبرد جریان انقلابی را از بین ببرد و گرد و غبار را پاک کند. کشور. فضای مدیریتی خود را مستقر کنید و بستری را برای استفاده از مخالفان مهاجران فراهم کنید.

ترکی چالش حاکمیت کشور را نیز از دیگر اهداف این حرکت برای ایجاد شکاف در جامعه دانست و گفت: اصلاح طلبانی مانند عباس عبدی، محمود صادقی و زیباکلام و بسیاری دیگر در اردوگاه اصلاحات در تلاش برای یافتن یک نظریه غربی هستند که بدون آن. وابستگی آنها، آنها نمی توانند هیچ کاری پیشرفته انجام دهند.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید