راز مخفی تبازابای همه را شوکه کرد / عکس

راز مخفی تبازابای همه را شوکه کرد / عکس

داستان سریال یاغی برگرفته از کتاب سالتو است. سیاوش 16 ساله در این کتاب یک مبارز نابغه است. سیاوش از شاخ بدن ها لذت می برد، بوی عرق مانده در سالن ها را دوست دارد. او چند جلسه با پدرش تمرین کرد و سپس کشتی را از روی قلب آموخت. فرزند سعادتمندی که بدنی بزرگ دارد و تشنه قدرت است.

قهرمان این کتاب پسری 16 ساله به نام سیاوش اهل جنوب تهران است که مبارزی نابغه بدون مربی و باشگاه حرفه ای است. او در مسابقات محلی آنقدر خوب بازی می کرد که یک روز دو مرد عجیب به نام های «سیا» و «نادر» سبز شدند تا او را قهرمان جهان کنند.

فقری که سیاوش از نسل پیشین به ارث برده است در کفش های پاره اش نمایان است. اما سیاوش می خواهد تغییر کند. اما او نمی داند که افراد اشتباهی برای تغییر به سراغ او آمده اند.

نادر او را می یابد و راه بزرگ را به او نشان می دهد. او کشتی را به عنوان یک تصویر، به عنوان یک آیین در مقابل چشمان خود به تصویر می کشد. غریزه سیاوش را می گیرد و تمرین ها را در سرش می گذارد تا دعوا برایش تشریفاتی شود. در طرز فکر و زندگی.

سیاوش از دیرباز نایاب بوده است. به ندرت از دنیای دیگری آمده است، از دنیای افراد بلند قد، از دنیای خانه های مجلل. دنیایی که در آن قدرت در برهنه ترین شکل خود را نشان می دهد و دستش را در دست سیاوش می گذارد و او را چنان مست می کند که دنیای جزیره برایش مطرود و تحمل آن غیر ممکن است.

در این میان آنچه از هر چیزی مهمتر است روند تبدیل سیاوش به هیولا است. سیاوش در ابتدای داستان، پسری است پست با ظاهری قوی، بی پروا و باطنی و حتی گاهی با مهربانی و حسی که شاید بارزترین ویژگی او لجبازی او باشد. اما داستان آنقدر صبورانه و با دقتی مثال زدنی، این شخصیت را قدم به قدم متحول می کند که در نهایت متوجه نمی شویم دقیقا چه زمانی اینقدر پیچیده و بی رحم شده است.

نادر، همسرش رویا و سیامک بازیگران اصلی تجارت طولانی و گسترده مواد مخدر هستند و سیاوش مهره جدیدی برای آنهاست. سیاوش که در گروه دیوید مواد مخدر می فروخت، اکنون با کمی افزایش در دستگاهی کمیاب کار می کند. او به تدریج جذب این سیستم وحشتناک می شود و تجربیات وحشتناکی را پشت سر می گذارد.

پایان سریال شورشی فاش شد

یاگی پس از فیلم پروانه های شنا، ساخته محمد کارت در سال 2009، آخرین ساخته اوست. محمد کارت که یک یاغی را از متن کتاب سالتو به تصویر می کشد، تغییراتی در تاریخ ایجاد کرده است، از جمله تغییر نام شخصیت های سالتو!

در سریال یاگی، نام کمیاب به باخمن، مردی که از عاشقان قدیمی کشتی است، تغییر می کند و به بهانه ورود به زندگی ابدی برای یافتن یک مبارز توانا، وقایع جنایی مرموز در تاریخ ثبت می شود.

طلا مافیای مواد مخدر است

سیاوش سالتو نیز جاوید گنجی است و طلا همسر باچمن خان رویا است. حالا شایعه شده که باخمن طلا و برادرش مافیای مواد مخدر هستند و باخمن ادامه نمی دهد. البته این نظریه نیز وجود دارد که طبق کتاب باخمن، مافیای مواد مخدر وجود دارد. چون در قسمت آخر سریال یاغی طلایی بعد از اسیدپاشی به پلیس اطلاعی نداد و مدعی شد باخمن پلیس است! حالا طبق کتاب سالتو کلمه طلا گم شده است.

حال باید منتظر ماند و دید که محمد چگونه نقشه نهایی شورشیان را به تصویر می کشد. نظر شما در مورد پایان سریال شورشی چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید