رامین رضاییان روی نیمکت می نشیند؟

226091 913 خبر خاکستری

رامین رضاییان مدافع راست سابق تیم ملی که در نیم فصل از لیگ ستارگان قطر از الدحیل به پرسپولیس پیوست، به جز چند بازی، عملکرد خوبی در ترکیب تیمش نداشت. رامین هر چقدر هم که در پاس ها و ضربات ایستگاهی خوب باشد، در دفاع سرسام آور نشان داد و پرسپولیس در آخرین دیدارهای رضاییان چندین گل دریافت کرد.

رضاییان جدای از مشکلات فنی در بازی با ذوب آهن حرکت عجیبی انجام داد و زمانی که تابلوی تعویض بالا رفت و باید جای خود را به سیامک نعمتی می داد، ابتدا اصرار داشت که در زمین بماند و بتواند یک ضربه ایستگاهی را اعلام کند. به پرسپولیس و در نهایت وقتی از این تغییر راضی بود روی نیمکت به این تصمیم اعتراض کرد. در نهایت مثل همیشه این موضوع با دخالت کریم باقری به پایان رسید و رامین پس از پایان بازی از هواداران و کادرفنی پرسپولیس عذرخواهی کرد.

با وجود عذرخواهی رضایان، یحیی گل محمدی نیز تصمیمی مشابه مهدی عبدی برای رامین گرفته و مدافع راست تیمش را جریمه خواهد کرد. عبدی پس از جدایی از پرسپولیس برای یک بازی دوستانه و رفتن بدون مجوز به مسابقات قهرمانی نساجی از سوی باشگاه پرسپولیس جریمه شد و البته از چند جلسه تمرین محروم شد. رامین اگرچه از تمرین محروم نشده است اما به احتمال زیاد مقابل سپاهان نیمکت نشین خواهد شد.

شنیده ها حاکی از آن است که گل محمدی قصد دارد به جای رضایان در سمت راست خط دفاعی تیمش از سیامک نعمتی استفاده کند و رامین نیمکت نشین شود.

دیدگاهتان را بنویسید