راه اندازی مرکز خدمات و سلامت به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی.


ساعت: 16:18
تاریخ انتشار: 1401/02/16
کد خبر: 1836678

مسئول بسیج سازندگی سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری؛

هوشنگ جمشیدی گفت: ایستگاه سلامت و پیشخوان خدمات به مناسبت سالگرد بسیج سازندگی همزمان با نماز جمعه 15 اردیبهشت در مصلای شهرکرد احداث می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز، هوشنگ فولادی مسئول بسیج سازندگی سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز هفته بسیج سازندگی از 15 اردیبهشت ماه گفت: این هفته به مناسبت 15 اردیبهشت ماه امسال سالگرد بسیج سازندگی رهبر منصوب شده و تا 23 اردیبهشت ادامه دارد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت کمر بنی هاشم(ع) استان از برپایی ایستگاه سلامت به مناسبت 15 اردیبهشت ماه خبر داد و افزود: تا ساعت 15 ادامه دارد.

فولادی از خدمات ایستگاه سلامت که به همت بسیج جامعه پزشکی برگزار می شود، سلامت زائران، دماسنجی، تست قند خون، سنجش فشار خون، ویزیت و معاینه رایگان، آموزش سبک زندگی سالم و ترویج واکسیناسیون عروق کرونر را از جمله خدمات این پایگاه عنوان کرد.

وی ایجاد خدمت را از دیگر برنامه های سالگرد بسیج سازندگی دانست و گفت: استان روز جمعه 15 اردیبهشت ماه در مصلای شهرکرد با راه اندازی دفتر خدمات رسانی پاسخگوی نمازگزاران خواهد بود.

وی در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه 15 اردیبهشت ماه به تشریح خدمات سازمان بسیج سازندگی استان پرداخت و تصریح کرد: همزمان فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج در مراکز شهرستان ها خدمات این سازمان را به تشریح خدمت رسانی خواهند کرد. عمومی.

مسئول بسیج سازندگی سپاه کمر بنی هاشم استان در پایان خاطرنشان کرد: به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی، بسیج وکالت 15 اردیبهشت میزبان نماز جمعه و پاسخگویی به سوالات حقوقی و مشاوره حقوقی در من در شهرکرد خمینی را دارم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید