راه نفوذ دشمن در جمهوری اسلامی ایران بسته است/ ترس از استکبار جهانی با روحیه شهادت طلبی ملت ایران

زمان: 09:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۱
کد خبر: 1802198

مسئول حفظ آثار و نشر ارزشهای حفاظت مقدس سپاه:

احمد حق طلب گفت: دشمنان اسلام و انقلاب تمام توان خود را برای ناامن کردن منطقه و از بین بردن نفوذ جمهوری اسلامی به کار گرفته اند تا بتواند ما را تحت فشار قرار دهد و ما را مجبور به پذیرش خواسته های آنها کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سردار احمد حق طلب شامگاه پنجشنبه چهارمین سالگرد شهید مدافع حرم محمد معافی در مسجد امام حسین (ع) روستای برگ شهرستان میاندورود با استناد به سخنان مقام معظم رهبری با بیان اینکه حفظ یاد و خاطره شهدای زنده کمتر از شهادت نیست، گفت: انقلاب امسال 6 جلسه داشت که 5 جلسه آن مربوط به کنگره شهدا بود که نشان از توجه رهبری به شهدا دارد.

وی با بیان اینکه شما مردم ولایت مدار با برگزاری این مراسم به خواسته های رهبری توجه کرده اید، افزود: امشب جشن شهادت نیست، جشن رشادت، رشادت، ایثار و ایثار است. فداکاری، دانش و بینش.»

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه تاکید کرد: جوانان ما امامی را ندیده اند و فقط تصویر و صدای ایشان را از تلویزیون و رادیو دیده و شنیده اند و فدای خود کرده اند. برای امام و اسلام و انقلاب زندگی می کند دلیلش هم این است که امام (ره) فرمودند امروز مردم ایران بهتر از مردم اسلام اولیه در زمان پیامبر هستند.

حکتلب با بیان اینکه اکثر شهدای دفاع مقدس ما تنها هستند، تصریح کرد: اکثر شهدای مدافع حرم دارای همسر و فرزند خردسال بودند. کنار بگذارید و برای مقابله با دشمنان تکفیری صف آرایی کنید.

وی گفت: در کنار شهدا، خانواده های آنها نیز بصیرت داشتند که مانع از آن نشد و من از خانواده مدافع حرم نشنیده ام که با او مخالفت یا مانعی داشته باشند.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه گفت: دشمنان اسلام و انقلاب تمام تلاش خود را برای ناامن کردن منطقه و از بین بردن نفوذ جمهوری اسلامی انجام داده اند تا بتواند فشار بیاورد. این جوانان با حضور در صحنه و نثار خون خود مانع اجرای نقشه های دشمن شدند.

حق طلب در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: امروز حیات جمهوری اسلامی ایران مدیون جهاد و شهادت است و ما باید پاسدار این ثروت عظیم در کشور باشیم چرا که ایران اسلامی ما سختی های مختلفی را پشت سر گذاشته است. شرایط و فراز و نشیب‌ها این 43 سال است: «ما بدون توسل به فرهنگ جهاد و شهادت در هیچ زمانی نتوانسته‌ایم درست و موفق عمل کنیم.

وی بزرگترین سرمایه نظام اسلامی را حفظ روحیه جهادی و شهادت طلبی عنوان کرد و افزود: دشمن از روحیه جهادی و شهادت طلبی هراس دارد که نسل امروز بهتر از گذشته به آن مجهز و آراسته شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید