رایچان 5 ساله کجاست؟ اجساد مادر، خواهر و برادرش پیدا شده است

رایچان 5 ساله کجاست؟  اجساد مادر، خواهر و برادرش پیدا شده است

روز جدید رئیس جمعیت هلال احمر واحد کلات به تشریح عملیات امدادرسانی به سیل در این شهرستان پرداخت.

امین وظیفه گفت: با توجه به بارندگی های ظهر روز پنجشنبه و اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر مبنی بر سقوط یک زن 50 ساله از آبشار گرم ارتفاعات کلات، یک تیم امدادی به منطقه اعزام شدند. به حادثه دیدگان کمک کنید.»اولین مورد تحویل اورژانس شد تا به مرکز درمانی اعزام شود.

رئیس کلات جمعیت هلال احمر ادامه داد: بلافاصله پس از انجام مأموریت فوق با اعلام مرکز فرماندهی عملیاتی مبنی بر محبوس شدن 9 نفر در بالای آبشار کاراسو و عدم امکان پیاده شدن افراد از آبشار، تیم عملیاتی اعزام شد. با تلاش امدادگران هلال احمر و کمک نیروی انتظامی این افراد به پایین آبشار منتقل شدند.

مردی در رودخانه روستای قدیمی چرم گیر می کند

وظیفه افزود: مردی نیز در رودخانه روستای چرام کنه گرفتار شده بود که خوشبختانه با اعزام تیم عملیاتی این مرد نجات یافت.

خبری از رایچان نیست

رئیس جمعیت هلال احمر واحد کلات در تشریح عملیات امداد و نجات از سیل و سیل از دستگیری خانواده ای که در منطقه گردشگری ارتوکند شهرستان کلات در کنار رودخانه چادر زده بودند، خبر داد و افزود: متأسفانه دست به دامان شد. ماشین با او.”

وظیفه گفت: پدر خانواده از سیل جان سالم به در برده بود اما زمانی که برای نجات فرزندان و همسرش تلاش کرد نتوانست آنها را از سیل نجات دهد.

وی ادامه داد: جسد مادر، پسر و دختر 9 ساله این خانواده پس از ساعت ها جست و جو پیدا شد، اما هنوز از رایچان، دختر 5 ساله خانواده خبری نیست و جست و جو ادامه دارد. برای پیدا کردن او

رئیس جمعیت هلال احمر واحد کلات گفت: نیروهای مردمی، هیئت کوهنوردی و بسیج تلاش کردند و در این عملیات شرکت کردند.

دیدگاهتان را بنویسید