ربودن استقلال در پرسپولیس به دست یک دلال

ربودن استقلال در پرسپولیس به دست یک دلال

در دو ماه اخیر و پس از انتقال عرفان باقری، جوان باشگاه استقلال به باشگاه پرسپولیس، مشکلاتی در خصوص این بازیکن بین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به وجود آمده است.

عرفان باقری بازیکن 18 ساله لاهیجانی که پس از رایزنی با دلال تصمیم به انتقال به پرسپولیس گرفته بود، پس از مشورت با مدیران باشگاه استقلال و رئیس کانون انبوه باشگاه، از این تصمیم صرف نظر کرد و در نهایت قرارداد 5-5 امضا کرد. سال قرارداد او به جمع بازیکنان تیم بزرگسالان استقلال پیوست. این خبر در صفحه رسمی باشگاه استقلال نیز منتشر شده است.

اما در این بین از لحظه عقد قرارداد با باشگاه استقلال تا به امروز هر از چند گاهی اخباری از این بازیکن چه در اردوی استقلال و چه در اردوی جوانان منتشر می شود به طوری که به نظر می رسد عرفان باقری یک فوتبالیست بی انضباط، خشن و شرور.

از جمله این اخبار حاشیه ای، امکان ایجاد درگیری در اردوی تیم جوانان به خاطر پشه وجود دارد! عدم حضور در تمرین استقلال بدون اطلاع کادر فنی، اخراج شدن از تمرین بزرگسالان استقلال به دستور ساپینتو، حضور در هتل اسپیناس با خانمی ناشناس و شایعاتی از این دست که این بازیکن در هفته های اخیر بارها خبرساز بوده است.

لازم به ذکر است؛ از نزدیکان این بازیکن مطلع شدیم که ظاهرا در ابتدای فصل نقل و انتقالات، یک دلال و گروهی حامی او در رسانه ها و فضای مجازی به عرفان باقری پیشنهاد داده اند تا در لیگ برتر پیش رو زیر نظر آنها کار خود را انجام دهد تا به او بازی کند. فوتبال اما پس از رایزنی آن بازیکن با مدیران باشگاه استقلال و تغییر رویه در اجرای برنامه های خود، در نهایت گروه مربوطه آن بازیکن را تهدید کرد که انتقام دیگری خواهند گرفت و او را نابود خواهند کرد.

لازم به ذکر است؛ عرفان باقری در روزهای گذشته به دلیل دریافت نامه خروج از استان سفری کوتاه به شهرستان لاهیجان داشت و پس از اینکه در جمع هم تیمی هایش نبود، شایعه شد که ساپینتو او را از تمرین اخراج کرده است. همچنین این بازیکن در روزهای ابتدایی هفته جاری به همراه یکی از بستگان درجه یک خود با مدیران باشگاه استقلال دیدار می کند تا اقدامات اولیه را برای نقل مکان به خانه ای که باشگاه برایش در نظر گرفته انجام دهد اما این گفته می شود که عرفان باقری با بانوی غریب به هتل اسپیناس می رود و می رود. باقری در این مدت در منزل یکی از بستگانش در تهران سکونت داشت و به همین دلیل با همین فرد با مدیران باشگاه دیدار و در مورد مسائل باشگاه گفتگو کرد.

دیدگاهتان را بنویسید