رد روابط عمومی پرکارترین دستگاه دولتی یزد در جهاد تبیان / ظلم به کشاورزی یزد در غیاب هنر روابط عمومی


ساعت: 14:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۳
کد خبر: 1855655

روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی یزد یکی از دستگاه های مهم در اجرای طرح حذف ترجیحی بود، اما در این شرایط حساس که استان تشنه جهاد برای تبیین ابعاد مختلف این طرح بود، روابط عمومی این مهم سازمان در سکوتی عجیب و مشکوک به سر می برد و کمترین فعالیت ممکن را داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، حدود یک ماه از آغاز برنامه حذف ارز ترجیحی دولت سیزدهم می گذرد و در این میان یکی از مهم ترین سازمان های دولتی درگیر در این موضوع قطعا وزارت جهاد کشاورزی است که مرتبط با این موضوع است. به همین دلیل پیش بینی می شد روابط عمومی این سازمان در استان در ماه گذشته دوران پرکاری را پشت سر بگذارد چرا که اقناع این طرح برای مردم یکی از خواسته های رئیس جمهور و حتی وزیر کشاورزی بود. جهاد بخش اصلی این درخواست با هدف روابط عمومی می باشد.

متاسفانه در استان یزد روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی یزد نه تنها در یک ماه اخیر فعالیت خود را افزایش نداده است، بلکه فعالیت این سازمان کاهش چشمگیری داشته و در واقع دچار خلسه عجیب و مشکوک شده است، بنابراین آخرین اخبار موجود در این پورتال سازمان مربوط به 29 فروردین 1401 یعنی تقریباً دو ماه پیش است. آیا واقعاً مدیران و کارشناسان این سازمان در این مدت هیچ فعالیتی نداشتند که نیاز به اطلاع رسانی داشته باشد؟ آیا مشکلی وجود داشت که روابط عمومی جهاد کشاورزی یزد را ملزم به درج این خبر در پرتال خود کند؟


e23ed527 fef4 4038 9df9 a5eb64b87e3a خبر خاکستری

روابط عمومی جهاد کشاورزی یزد در این برهه حساس از کشور، بر اساس وظایف ذاتی خود، ناگزیر به بیان هنرمندانه، تحلیلی و هوشمندانه از جنبه های مختلف طرح حذف ارز ترجیحی و متقاعد ساختن مردم به طرق مختلف در چارچوب چرایی این مدت طولانی بود. -توقعات مورد انتظار توسط روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی یزد برآورده نشد؟

روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد که در یک ماه اخیر به نقل از پورتال سازمان جهاد کشاورزی یزد کمترین فعالیت ممکن را داشته است، دارای حداقل 5 پرسنل رسمی و دارای امکانات فراوان از نظر پرسنلی و امکانات نسبت به روابط عمومی است. بسیاری از سازمان های دیگر در استان وضعیت بهتری دارد، اما به نظر می رسد برای یافتن پاسخ این سوال که چرا روابط عمومی این سازمان در یک ماه گذشته تعلیق شده است، نباید سراغ نیروها و امکانات رفت، بلکه باید در جای دیگری به دنبال آن بود. دلیل اصلی این توقف

این ابهام در رابطه با عملکرد روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی یزد زمانی عجیب تر و مشکوک تر می شود که به عملکرد بالای این روابط عمومی ها در دوره نه چندان اخیر نگاه کنیم که چگونه روابط عمومی این سازمان را متوجه می شویم. حضور داشتند وی در جریان ارائه و فعالیت های همکاران خود قرار گرفت و در عین حال ارتباط دوجانبه ای با رسانه های استان برقرار کرد تا موارد لازم را به درستی به مردم ارائه دهد.

در مجموع می توان گفت کم کاری، کم یا کم تجربه بودن افراد حاضر و یا چیز دیگری که باعث شده روابط عمومی جهاد کشاورزی یزد در این ماه فعال نشود، عملاً عاملی است که تلاش کارکنان به چشم نمی آید سپس مردم فکر کنند. که مدیران جهادکشاورزی یزد که در مرکز این طرح قرار دارند کمترین فعالیت ممکن را داشته باشند مهارت های روابط عمومی این سازمان را توسعه دهید.

مدیران ارشد این سازمان و همچنین روابط عمومی استانداری در عصری انتظار می رود که روابط عمومی به چشم ادارات نگریسته شود و نقش حساس آنها بر هیچکس پوشیده نباشد. کارشناسانی که رسانه ها را به خوبی می شناسند در راس روابط عمومی خود هستند تا بتوانند به وظایف خود عمل کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید