رزمایش جهادی فاطمه (س) در کوم برگزار می شود / اهدای 10 سری جهیزیه در هفته بسیج سازندگی


ساعت: 20:00
تاریخ انتشار: 1401/02/16
کد خبر: 1836550

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) از برگزاری رزمایش جهادی فاطمیه همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: 10 سری جهیزیه به ارزش 35 میلیون تومان اهدا می شود. به نیازمندان بسیج سازندگی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا ایراندوست ظهر امروز به گفت و گو با خبرنگار پرداخت فردا پدرخوانده وی با اشاره به اینکه این رزمایش سراسری است، گفت: این رزمایش به منظور امید آفرینی و خدمت رسانی بهتر به مردم از 15 اردیبهشت ماه به مدت یک هفته در استان ها و روستاها برگزار می شود.
وی ادامه داد: بسیج در دوران انقلاب اسلامی به دستور ائمه انقلاب وارد عرصه های مختلف شد و اقدامات خوبی انجام داد.
مسئول بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با اشاره به اینکه این رزمایش در مناطق هدف برگزار می شود، گفت: حوزه فعالیت های جهادی در حوزه های عمرانی، آموزشی، درمانی، دامپزشکی، آبرسانی، امداد مؤمنانه ، کمک جهیزیه و غیره. . است.
وی افزود: در استان قم 352 گروه جهادی در شهرها و روستاهای استان فعالیت می کنند که در این رزمایش نیز شرکت خواهند کرد.
ایراندوست با اشاره به فعالیت های مختلف بسیج گفت: اردوهای جهادی و حرکت های مردمی یکی از فعالیت های بسیج در اوقات فراغت و تابستان است.
وی خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی با بسیج سازندگی قراردادها و تفاهم نامه هایی را برای اجرای برخی پروژه ها امضا می کنند تا این پروژه ها با هزینه کمتری اجرا شود که از جمله آنها می توان به تفاهم نامه کمیسیون کمکی ساخت مسکن مددجویان اشاره کرد.
مسئول بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) با اشاره به ساخت 43 بلوک در سی سخت توسط بسیج سازندگی گفت: وی باید 5 واحد مسکونی در سی سخت استان قم می ساخت اما با کمک چند میلیاردی. خیرین و بودجه سپاه این تعداد به 43 واحد دریافتی افزایش یافت.
وی گفت: از دیگر طرح های بسیج، احداث پروژه های آبرسانی در روستاها است که بر این اساس باید آب به 7 هزار روستا در سراسر کشور برسد که از این تعداد 12 روستای استان کوم باید آبرسانی شود.
ایراندوست با اشاره به اینکه اکیپ های پزشکی و دامپزشکی در نقاط مختلف روستا و شهر برای ارائه خدمات حضور دارند، افزود: خرابی قنات، احداث کانال آب، احداث خانه عالم، آسفالت و برخی اقدامات دیگر است. از جمله فعالیت های بسیج
وی ادامه داد: در این هفته 10 سری جهیزیه به جوانان روس اهدا می شود که بخشی از قیمت این جهیزیه توسط سپاه و بخشی نیز توسط خیرین اهدا شده است.
مسئول بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) با اشاره به بسته های کمکی گفت: سپاه در هر فصل 15 تا 25 هزار بسته معیشتی را از طریق مدیران محله بین نیازمندان توزیع می کند که قیمت این بسته ها نیز اهدا می شود. توسط اهداکنندگان و بدنه انبار می شود.
وی بیان کرد: در خصوص مشکلات اسماعیل آباد باید همه دستگاه های استان وارد کار شوند و برای این منطقه تصمیم گیری شود. مشکل اسماعیل آباد یک مشکل استانی است و همه باید اقدام کنند.
ایراندوست با اشاره به صندوق های قرض الحسنه گفت: 199 صندوق قرض الحسنه در استان ها و روستاهای استان فعالیت می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید