رسانه آمریکایی: ترامپ به زودی نامزدی خود را برای انتخابات 2024 اعلام خواهد کرد

رسانه آمریکایی: ترامپ به زودی نامزدی خود را برای انتخابات 2024 اعلام خواهد کرد

روز جدید رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا قصد دارد ظرف چند ماه آینده نامزدی خود را برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ اعلام کند.

رسانه های آمریکایی از قصد دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا برای اعلام نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری 2024 خبر دادند.

به گزارش مهر، نیویورک پست اعلام کرد که دونالد ترامپ قصد دارد طی ماه های آینده قصد خود را برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کند.

در اواسط ژوئن سال گذشته، CNN به نقل از منابع آگاه گزارش داد که ترامپ در حال بررسی اعلام نامزدی خود قبل از انتخابات میان دوره ای کنگره در نوامبر 2022 است.

نیویورک تایمز مدعی است که دونالد ترامپ قصد دارد در اوایل ماه جاری نامزدی ریاست جمهوری 2024 خود را اعلام کند تا حواس حامیان خود را از جلسات استماع کمیته قضایی در 6 ژانویه در مورد حمله به کنگره منحرف کند.

انتخابات میان دوره ای کنگره قرار است نوامبر آینده برگزار شود و طی آن تمامی اعضای مجلس نمایندگان و برخی از اعضای سنا انتخاب خواهند شد. انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2024 برگزار می شود.

ترامپ پیش از این بارها اعلام کرده بود که به عنوان نامزد مستقل در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 شرکت خواهد کرد اما زمان اعلام این خبر را مشخص نکرد.

از سوی دیگر، اکثر نامزدهای ریاست جمهوری تنها یک سال قبل از انتخابات نامزدی خود را اعلام می کنند تا زمان مبارزات انتخاباتی را به حداقل برسانند، اما به نظر می رسد ترامپ قصد دارد این کار را خیلی زودتر انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید