رضا اسدی راهزن جدید پرسپولیس؟

رضا اسدی راهزن جدید پرسپولیس؟

هافبک دفاعی سرخپوشان که در ابتدای فصل سر و صدای زیادی به پا کرد، نتوانست انتظارات را برآورده کند و نیمکت نشین شد. او قبل از پایان فصل از پیشنهاد یک تیم تایلندی برای تایید جدایی اش از پرسپولیس خبر داد اما دیگر خبری از تیم های خارجی نشد. گفته می شود اسد در لیست فصل آینده یحیی نیست و در صورت تعیین قائم مقام اسد از پرسپولیس جدا خواهد شد.

لحظه عجیب اما اظهارات رضا اسدی، همبازی و دوست صمیمی است. کشوری که از اخبار خود بسیار مطمئن بود به خبرورزشی گفت: استقلالی ها که تجربه بسیار خوبی در خرید آرماند رمضانی مهاجم سابق پرسپولیس دارند، بدشان نمی آید دوباره از همین فرمول استفاده کند!

آرمان رمضانی که در اوایل لیگ بیستم به عنوان یکی از آخرین خریدهای یحیی گل محمدی و برای قرار گرفتن در جایگاه مهاجم به پرسپولیس آورده شده بود، پس از یک دوره ناموفق در “قرمزها” اردوی این تیم را ترک کرد.

رمضانی قبل از جدایی از این تیم مدتی در تمرینات پرسپولیس حاضر نشد و یحیی گل محمدی به او اجازه جدایی داد و در نهایت با حضور در باشگاه پرسپولیس قرارداد خود را با این تیم برای استقلال فسخ کرد.

کمتر کسی فکر می کرد که همین مهاجم ناموفق بدون اینکه حتی گلی به پرسپولیس بزند در تیم جدیدش استقلال بدرخشد. آرماند رمضانی مهمترین گل فصل گذشته استقلال را به ثمر رساند. در دقیقه 75 بازی مقابل شههدرو به جای ارسلان مطهری وارد زمین شد و پس از 2 جلوه بسیار خوب، در دقیقه 88 با شوتی سرکش فرهاد مجیدی را از تساوی خانگی مقابل تیم قعرنشین لیگ نجات داد. و آن را به سه نقطه حیاتی افزایش داد. . سه امتیازی که قهرمانی آبی ها در لیگ بیست و یکم را رقم زد.

حال سوال اینجاست؛ آیا استقلالی ها برای تکرار تجربه آرمان رمضانی می خواهند رضا اسدی را بخرند؟!

دیدگاهتان را بنویسید